/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Problemer med PC Grafik
Fra : Hjemmebrandt
Vist : 1115 gange
200 point
Dato : 18-03-11 12:43

Hej - Jeg har et problem.

Jeg er den lykkelige ejer af en concept2 romaskine hvor man kan tilkoble software, således at jeg kan visuelt se min roning på min pc/tv.

Jeg har instaleret softwaret (Rowpro), som har kørt upåklageligt i flere måneder.

Nu får jeg en fejlmeddelse som betyder at jeg ikke længere kan åbne programmet heller ikke jeg reinstallere programmet.

Jeg har modtaget en vejledning til evt problemløsning, men forstår ikke en dyt.

Er der nogen som kan hjælpe mig ? (måske er det simpelt, men jeg er absolut inge it-ørn)

Se nedenstående
(Når jeg går ind i start kan jeg ikke finde nogen device manager)

bh

Peter

Fejlmeddelsen og svar fra Softwarefirmaet.

Hi Peter

You can just activate RowPro again if need be after the reinstall.

The error message indicates a problem with your PC graphics. I recommend you do the following:

1. Check if there is a more recent graphics driver available from your PC manufacturer, and if so, upgrade your graphics driver. The easiest way to do this in Vista or Windows 7 is to click Start, type Device Manager into the Search box there, start Device Manager, expand the Display adaptors entry to show your graphics adaptor, right-click that and click Update Driver Software …

2. If you can start RowPro, go to Control Center | System Settings and do the following:

· Change the Display style setting from 2D to All scenery (Static Water).

· Set the Antialiasing slider to Jagged.

· Click Advanced and ensure all the checkboxes there are cleared.

3. Go back to Control Center | System Settings and change the Display style setting to All scenery (Live Water) and check if RowPro now runs with live water.

4. If not, change the Graphics engine setting from Direct3D9 to OpenGL or back the other way and try again.

5. If RowPro now works OK, you’re good. If not, and if you can start RowPro, please click the down arrow next to help on the RowPro main menu, click System Info, and send that to me.

I’d appreciate hearing how you get on with this.

Pete

Digital Rowing

VERSION: 3.16.3637.16452
SOURCE: InRow
MODULE: modGlobal:ThreadStart
DB VERSION: 102
GRAPHICS: 6
FRAME RATE: 0
LOCATION
ved ?StartRenderSystem@DisplayMediator@Display@Realtime@Rowpro@@$$FQAE?AV?$shared_ptr@VGraphicsCapabilities@Display@Realtime@Rowpro@@@boost@@W4ScenePaneType@234@V?$shared_ptr@V?$TResourceManager@Vany@boost@@V?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@@core@rprt@@@6@@Z(DisplayMediator* , shared_ptr<Rowpro::Realtime::Display::GraphicsCapabilities>* , Int32 , shared_ptr<rprt::core::TResourceManager<boost::any\,std::basic_string<char\,std::char_traits<char>\,std::allocator<char> > > >* )
ved Rowpro.Realtime.Interop.DisplayMediatorM.StartRenderSystem(RenderSystemTypeM renderSystem, RenderOptionsM renderOptions)
ved RowPro.GUI.JustRowSession.RunJustRow(Boolean blnFirstTime)
ved RowPro.GUI.frmMain.frmMain_Load(Object sender, EventArgs e)
MESSAGE
Det blev forsøgt at læse eller skrive i en beskyttet hukommelse. Dette kan ofte være et tegn på, at en anden hukommelse er beskadiget.

The RowPro application will now close down.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 200 point
Dato : 18-03-11 13:57

hej !
prøv en systemgendannelse
findes under programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse
følg vejledningen på skærmen og vælg en dato FØR prblemmet opstod med dit ro program.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-03-11 14:28

Device manager er på dansk enhedshåndtering.

De skriver til dig at du skal prøve og opdatere din driver til dit grafik kort og at du skal prøve og gå ind i programmet og lave om på nogle af indstillingerne.

De skriver også til dig at du kan prøve og afinstallere programmet og geninstallere det.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 19-03-11 07:38

jeg ville slette programmet, og rense maskinen med cc cleaner, eller noget tilsvarene program. der efter burde du kunne geninstalere dit program

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-04-11 11:13

Hallooooo!!!!!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-04-11 11:28

optaget

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:18

Kan du starte programmet i fejlsikret tilstand?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-11 20:44

Synes ærlig talt det er flabet du ikke komme med nogle tilbagemeldinger.

Godkendelse af svar
Fra : Hjemmebrandt

Dato : 18-06-11 10:09

Tak for svaret xou.