/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med mus
Fra : janik
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 17-03-11 16:05

Jeg kan ikke få min mus til at virke i windows xp.
Jeg har prøvet med 4 mus og der sker intet.
Min pc kører med 2 harddiske og på min windows 7
er der ingen problem med musen.
Xp ville godt finde den og skriver at den er klar til brug, men
der sker bare ikke noget.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 17-03-11 16:08

Prøv at skifte usb port
Jeg havde problemer med min mus > jeg prøvede alt mellem himmel og jord indtil jeg skiftede usb port hvorefter skidtet virkede upåklageligt

Kommentar
Fra : janik

Dato : 17-03-11 16:09

Jeg har 6 usb porte og der sker bare ikke noget:(

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-03-11 16:43

De 6 usb porte kunne tyde på at du bruger en HUB, prøv at sætte usb stikket til musen direkte til computerens usb port.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 17-03-11 16:52

virker andet usb udstyr.
se om der er konflekter i enehåndtering i kontrol panel-system

Kommentar
Fra : janik

Dato : 25-03-11 22:33

Jeg kunne ikke finde ud af andet end at formatere min drev :(