/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
Kan ikke åbne i AdobeAcrobat/Reader
Fra : Otnob
Vist : 1642 gange
300 point
Dato : 14-03-11 17:37

Kan ikke se min selvangivelse i AdobeAcrobat/Reader får en pop op:

" Din version der kører kan ikke bruges til visning af Pdf filer i en Webbrowser.
Der kræves en version 8 ller 9"

Jeg har den sidste version 9 og også ladet den reparere hvis der skulle være noget i vejen med den, men det hjalp ikke.

Jeg får den samme meddelelse fra andre f.eks. min mobilleverandør.

Kører Windows7.

Nogen der kan hjælpe med det problem?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 14-03-11 18:01

Vil du gerne have PDF filer vist i et faneblad i browseren? Der er indstilling under Internet i Adobe Reader hvor du kan fravælge den mulighed så vil programmet Adobe Reader åbne og vise filen når du har hentet

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 14-03-11 18:13

adobe reader er ikke så god hvis du bruger 64 bit internet explorer
brug i stedet 32 bit eller find en opdatering

ved så ikke om det er den du bruger

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-03-11 18:23

Jeg benytter 32 bit og o.v.n. tak for dit forslag som bevirkede at jeg nu blev fri for den nævnte kommentar, hvorefter der efter en godkendelse, stod "vent venligst" men efter nogle minutter hvor der intet skete opgav jeg at vente, knap så venligt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-11 18:37

Afinstaller AdobeReader og brug istedet Foxit Reader
http://www.filehippo.com/download_foxit/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-11 18:41

Prøv at højre klikke på den PDF fil du vil hente og klik på Gem som og gem den et sted hvor du kan finde den igen, prøv så at åbne ved at dobbelt klikke på filen.
Jeg bruger og anbeafaler også den gratis Foxit PDF Reader

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-03-11 18:43

Tak for dit forslag Klaudi, men da der tilsyneladende ikke er andre som har problemer som mit, vil jeg foretrække at få løst problemet, men med AdobeReader.

Jeg benytter i øvrigt Adobe Reader hver dag uden problemer. Det er kun nævnte fejl som generer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-11 18:53

Så prøv med sidste nye Adobereader v10
http://get.adobe.com/dk/reader/

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 14-03-11 18:56

Tak for svaret o.v.n.
Det fungerer nu, blot ved hjælp af dit første forslag.

Også tak for de andre indlæg.
Herligt at man kan få løst problemet på denne måde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-11 19:08

selv tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-11 23:03

Tak - godt du fik problemet løst