/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Find den perfekte computer?
Fra : learegina
Vist : 1082 gange
200 point
Dato : 14-03-11 15:05

Hej
Jeg vil gerne købe mig en ny computer, eftersom min gamle computer er blevet noget træt.
Jeg bruger min computer til at tjekke mail, facebook osv. og derudover bruger jeg den til at spille SIMS 3 på (eller rettere sagt, jeg bruger min kærestes til at spille SIMS 3 på, fordi min egen computer ikke kan trække det)

Mit spørgsmål er nu: hvilken computer skal jeg købe til disse behov?

Hilsen LeaRegina

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-03-11 15:10

--Snakker du bærbar eller stationær?
Og hvor mange penge må vidunderet koste?

Kommentar
Fra : learegina

Dato : 14-03-11 15:18

Bærbar vil passe mig fint:)
Kunne godt tænke mig at finde en til under 5000, men er ikke klar over om det er muligt når jeg ønsker et stort grafikkort?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-03-11 15:38
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-03-11 15:46

Som også viser videre til den jeg ville købe:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010471635.aspx

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-03-11 16:59

Giver svendgiversen ret i at det er en ganske fin bærbar til prisen. Den rigtige type cpu og 4 GB DDR3 ram som er rimelig hurtige. Den turde jeg godt binde an på.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-03-11 17:12

hvad med en af disse
http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=computer
men du skal nok op med penge for at få en af de bedste

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-03-11 17:29

Mums... Jeg har en "grøn" vision-compus.. Men det er en stationær. Jeg er ikke til bærbare.

--Den er lige blevet 2 år, og den kører som fra ny af.. Der har aldrig været problemer med den..

Kommentar
Fra : learegina

Dato : 15-03-11 19:24

Jeg behøver ikke det bedste:) jeg behøver bare noget med et godt grafik kort:)

Det kan man måske ikke få til under 5000?

Kommentar
Fra : Fijala