/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
blæseren -musen -tastaturen
Fra : jabalya
Vist : 537 gange
200 point
Dato : 11-03-11 16:29

Hvad er årsagen til at blæseren starter uden at pc vågner op, når jeg tænde for min computer.
Og at musen og tastaturen fryser, og skal jeg slukke og tænde den igen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-03-11 16:34

Kan du ikke lige beskrive problemet lidt bedre
Citat
Og at musen og tastaturen fryser
det kan jo ikke lade sig gøre hvis computeren ikke tænder.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 11-03-11 16:48

hvad er det;;;;;;;det kan jo ikke lade sig gøre hvis computeren ikke tænder.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-03-11 17:55

Blæsere og kølere har direkte forbindelse og skal ikke igennem styresystemet for at starte, og hvis ikke processorkøleren startede omgående ville processoren enten futte af eller lukke ned.

De fleste processorer i dag lukker blot ned når de får det for varmt, ikke som førhen hvor de futtede af.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-03-11 12:12

Hallooooo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-04-11 11:11

Stopper med at abonnere på dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-04-11 12:04

Citat
Stopper med at abonnere på dette spørgsmål

Det har den famøse computer gjort for længe siden