/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD copy prg
Fra : lham
Vist : 992 gange
100 point
Dato : 11-03-11 11:20

Skal bruge et simpelt prg GRATIS der kan kan kopiere alt på end DVD skive til en anden DVD skive og tilsvarende CD til CD ( behøver ikke kunne klare kopibeskyttede data -da jeg har et par programmer der som jeg endnu ikke har fundet ud af ! men som skulle kunne klare den problematik )

Nogle anbefalinger ? helt bare tryk en knap !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-11 11:25
Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-03-11 11:46

Refi
det var jo lige de 60000 jeg godt ville have reduseret til 2-3 stykker fra nogen med erfaring

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-11 15:29
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-03-11 16:39

Citat
da jeg har et par programmer der som jeg endnu ikke har fundet ud af ! men som skulle kunne klare den problematik )

øhh

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 11-03-11 17:15
Kommentar
Fra : lham

Dato : 12-03-11 07:53

Tak for indlæg-desværre er de fleste noget med DVD film kopiering og her har jeg bla det program Klaudi omtaler "Shrink" men som jeg har svært ved at finde ud af og det skal jo kombineres med et decrypter prg så vidt jeg har forstået

Pedroso.
Burnaware free kan ikke lave disk til disk kopiering
Ingburn er jo bare en masse programmer som jeg kan finde ud af at vælge imellem

Glemt vist at anføre XP Home SP 3

Altså ikke kopibeskyttet disk ind tryk COPY vent indsæt "blank" disk vent og så skulle den disk være klar -

venter spændt

Kommentar
Fra : lham

Dato : 12-03-11 07:57

UPS
Pedroso.
Burnaware free kan ikke lave disk til disk kopiering
Ingburn er jo bare en masse programmer som jeg kan finde ud af at vælge imellem

der skulle stå :
" som jeg IKKE kan finde........ "

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-03-11 10:36

Programmet SHRINK er fint til opgaven, faktisk er det lavet til formålet,
her kan du downloade en Dansk manual, håber det hjælper :
http://peecee.dk/upload/view/295028

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-11 11:15

Ja og jeg har Shrink på dansk, hvis det var nå'et

Kommentar
Fra : lham

Dato : 12-03-11 12:20

KLaudi
shrink på dansk ja det var noget -hvordan får jeg fat i den

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-11 12:48
Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 14-03-11 22:54

Ok, fair nok. Du skal klikke 2 gange med både ImgBurn og BurnAware. Først kopierer du til et image, derefter brænder du imaget.

Imgburn henter du direkte her, ved ikke hvad du ikke kunne finde ud af, der var en del mirrors på min link, måske nogle af dem var dårlige:

http://www.fdccdn.net/33772/imgburn/SetupImgBurn_2.5.5.0.exe

Ved ikke hvorfor de ikke har en direkte kopierings-knap, men mon ikke det går lige hurtigt af den grund.

Men DVDShrink har jeg nu også hørt godt om, så hvis den kan det du vil er det jo fint.

Ellers er der CDBurnerXP, som jeg dog ikke syntes helt så godt om, selv om den har fået gode anmeldelser.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 15-03-11 06:34

Jeg holder lige en afprøvningspause da DVD drev har "klappet skuffen i for evigt" intet holder evigt har jeg fået at vide, tror nu det lige så godt kan være software fejl.

Kommentar
Fra : Klaudi