/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
USB Nøgle
Fra : blendstrup
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 10-03-11 16:35

hej jeg har en Sandisk Cruser titanium 4.GB U3
jeg kan ikke downloade fra internettet, Der er ingen programmer forinstaleret i mere?
hvordan gør jeg så den virker igen? og hvor finder jeg et antivirusprogram til den?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-03-11 16:50

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-03-11 16:51

Øhh ikke forstået. Din usb nøgle har jo ikke noget at gøre med dit internet og download at gøre?
Og hvad mener du med et antivirus program til din usb nøgle? meget forvirrende.

Nøglen behøver ingen driver, den installerer sig selv første gang den bliver stukket i. Antivirus er til et styresystem og det du har på din pc kan også tjekke din usb nøgle. Var det sådan du mente det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-11 16:52

Hvad har du regnet med at du har købt?
Det er en usb flash hukommelse drev til at gemme filer på du har, hvilke programmer ventede du?
Tilslut usb hukommelses stikket til din computer og brug computerens antivirus program til at scanne dit usb drev

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-03-11 17:13

Hvis det er din U3-software du mangler, skulle du kunne downloade det fra denne side:
http://u3.sandisk.com/

Men bortset fra det, hvad benytter du U3 softwaren til, jeg fjerner normalt softwaren fra Sandisk Cruser, da det fylder og er ret langsommeligt at bruge.

Aletrnativt kan du købe en ny USB med U3 software, f.eks. en 16 GB til 219,- kr.
http://www.dustinhome.dk/pd_5010317259.aspx?csref=Keybroker_DK_Google_Adwords__RTA__
Så får du 4 X gange så meget plads.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 10-03-11 18:26

halo? jeg prøver igen?
jeg har en Sandisk USB nøgle,der var instaleret med U3 software da jeg købte den,men som jeg har fået slettet???
Den var instaleret med bla.officeprogrammer, skype, m.m og et 123 antivirus program der opdaterede sig selv når nøglen blev tilsluttet, det er disse programmer jeg vil have geninstaleret på nøglen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-11 18:31

Det var bedre, hvorfor kan du ikke bare hente ny software til den?:
http://u3.sandisk.com/

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-03-11 18:31

Så må du jo starte med, at hente U3 softwaren, og derfter kan du så installere alle de ørige programmer igen. - Når du først har slettet U3 softwaren, er din USB stick formodentlig ikke mere opdelt i 2 partioner. - Undersøg om der fortsat er 2 parioner eller kun 1 partion, og hvad den indeholder?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-11 18:32

Undskyld jeg var lidt for hurtigt, IBM760 havde allerede foreslået at hente en ny software

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 10-03-11 18:39

jeg har hentet U 3 softwaren ?
når jeg går ind på U 3 dovnload central skriver den Page No found?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-03-11 18:44

Citat
jeg har hentet U 3 softwaren ?

Har du hentet den på siden http://u3.sandisk.com/ ???

Citat
når jeg går ind på U 3 dovnload central skriver den Page No found?

Er det når du trykker på den "Røde Download", jeg har ingen problemer med at hente det:

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 10-03-11 19:10

ja jeg har hentet softwaren og den er på nøglen?
når jeg prøver U3 download central =page no found
når jeg prøver Cruser Program wizard skriver den Chek yours internet connection and try again+

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-11 19:27

hvis du har slettet hele U3 delen får du ikke lov til at installere....................jeg har nemlig prøvet på en tom Pendrive, og det gik ikke.

Til andres oplysning har den U# en del programmer som køres direkte fra den pen.

hvis jeg kan finde det program som jeg gemte - kan du få det og prøve.

http://www.billedeupload.dk/photo/2011-03/dad49952/u3.jpg.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-11 19:30

sorry den er der ikke.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-03-11 19:38

Hvis der uforvarende forsvinder filer fra et usb-drive og man måske ikke mere kan skrive til det, er den mest almindelige gtund at man har trukket det ud af computeren inden en skrivning var afsluttet.
Brug altid funktionen med "sikker fjernelse" eller vent til computeren er slukket.

Selv om det er gået godt mange gange, kan man pludselig være uheldig.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-03-11 19:51
Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 10-03-11 19:57

Til Eyvind
Det er lige de programmer jeg efterlyser. hvis de kan hentes ned igen??

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-03-11 19:59

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-03-11 20:08

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-11 20:34

sandisk har lukket ned for U3
http://forums.sandisk.com/t5/Cruzers-with-U3/U3-Software-Central/td-p/190029
Trist - for det var en kingston jeg købte men ved en opdatering gik den over til Sandisk

Jeg fandt noget her
http://www.techrepublic.com/blog/datacenter/install-your-own-u3-applications/2535

og her
http://u3.sandisk.com/download/Download.asp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-11 20:41

Men du er ikke helt lost:

http://www.pendriveapps.com/

eller

http://portableapps.com/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-03-11 17:34

Beklager, men jeg har ikke været klar over U3, så jeg følger spændt med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-11 18:30

Jeg købte min Kingston U3 for en del år siden.
For uden de indbyggede værktøjer har jeg selv lagt nogle stykker ind.
Bl.a. Avast lige til at installere hos venner og bekendte fra min U3.

Desværre overtog "sandisk" opdatering af programmer og nu har de lukket ned.
Der var ellers en del små gratis programmer lige til at hente.
http://www.billedeupload.dk/photo/2011-03/dad49952/u3.jpg.html