/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mail form i Frontpage
Fra : klanger
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 10-03-11 16:19

Jeg vedligeholder stadig en side i Frontpage... Laver ny side i andet program senere på året.

Vedkommende skal have en mail til reservationer o.lign. sendt i hans "postkasse"

Syntes ikke rigtig jeg har kunne bygge en sådan op i frontpage.

Så købte jeg mig til en ellers udmærket mail formular hos Newbie, men hvad der er sket med det firma...deres servere har været nede af flere gange, og nu igen får min "kunde" ikke sine mail...!!!

Så til spørgsmålet.. Er der en der har idé om en god formmail eller lignende som virker, og som ikke koster en formue.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 10-03-11 17:25

Hvem hoster hjemmesiden?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 10-03-11 17:39

domainDirect

Kommentar
Fra : Skruen

Dato : 13-05-11 20:12

prøv her: http://faq.domaindirect.dk/index.php?action=artikel&cat=14&id=79&artlang=da&highlight=mail form

Du kan godt afsende mails med phps mail-funktion, men afsender (from) skal være sat op til en mailadresse på dit domæne php-scriptet kører på.

Eksempel:

$to = 'modtager@example.com':
$subject = 'Overskriften';
$message = 'Her er beskeden';
$headers = 'From: Mit navn <min_mailadresse@mit_domæne.dk>' . "\r\n";

mail($to, $subject, $message, $headers);