/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lydindheder på Windows 7
Fra : Mille1133
Vist : 794 gange
50 point
Dato : 09-03-11 15:18

Lydindheder på Windows 7
Vi har et højtaler sæt ”audipro” trådløs som vi bruger til vores tv og vores bærbar
Min unger og mand har xp på deres bærbar og jeg som har problemer kører win 7
Som på normale computer kan man bruge en højtaler som er indbygget på den bærbar,eller hovedtelefoner eller lyd via trådløs.
Men ikke på min nye bærbar der skal jeg hver gang hen og vælge hvilken højtaler der skal spilles fra ?
Kan det være rigtigt

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-03-11 21:26

Nææ, det burde være forkert.

Jeg har nogle gange samme problem med HDMI lyd, men efter at have valgt det 10 gange ...... surt

Så er det faktisk længe siden jeg har behøvet at vælge det. Nok en af Bill`s spisfindigheder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-11 22:09

Prøv at højreklikke på den lille højtaler ved siden af uret og vælg Afspilningsenheder
i vinduet der åbner klikker du på den enhed du vil bruge og klikker på Angiv standard
klik OK

Men det er måske så'n du plejer at gøre?

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 25 point
Dato : 10-03-11 11:58

Hej Mille1133 hvis jeg var dig slettede jeg med samme Windows 7 og fik lagt XP ind på din PC så er du fri for det bøvl med den 7er.
Det vil jeg gøre lige så snart jeg finder min XP fra min gamle PC, så er jeg fri for mere vrøvel med den, der er så mange der sværger til 7eren, men nu gider jeg ikke mere nok må være nok og 7eren er ikke noget for mig, er det ikke det ene så er det det andet.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 14-03-11 10:16

Tak for svaret alan57.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-11 10:50

selv tak

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 14-03-11 13:27

Selvtak Mille1133.
MVH: Alan Berg.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-07-11 09:48

Lyder godt, vil du sælge mig den version for en 50,- nu hvor du ikke længere vil bruge den?