/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
find min tlf nokia
Fra : hamse
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 09-03-11 10:54

er der en der kender et program til n8 så jeg kan se hvor den er hvis den bliver stjålet?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-03-11 11:02
Kommentar
Fra : hamse

Dato : 10-03-11 16:34

tak har installert det og prøvet at sende en sms fra en anden tlf men får ingen besked tilbage..skal det være fra den tlf som jeg har tilmeldt der får sms hvis sim bliver skiftet?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-03-11 08:43

- har du husket at registrere dig her:

http://periodic.phonelocator.mobi/

Kommentar
Fra : hamse

Dato : 12-03-11 10:49

ja det har jeg gjort..kan ogso godt se den på computeren..det er når jeg sender en sms med update så kommer der ingen svar tilbage til den tlf jeg sender fra

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-03-11 11:04

N8 bruger Symbian ^3 - glem det link jeg foreslog. Du skal bruge F-Secure:

http://store.ovi.com/content/22205?clickSource=browse&contentArea=applications