/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Se lige dette spørgsmål i kategorien Mis~
Fra : summer
Vist : 539 gange
500 point
Dato : 14-05-03 23:29

Det er en lidt utraditionel måde at formidle hjælp på. Der er en ung kvinde som har stille dette spm. i kategorien Misbrug. http://www.kandu.dk/dk/spg/15412
Hun er helt ny på Kandu og har stort behov for hjælp ang. hendes lillesøster.
Spørgsmålet burde egentlig høre hjemme her i Sorg & Krise, hvor der er mange der ville kunne råde hende.
Kategorien Misbrug er meget lidt besøgt - derfor dette tiltag.

Med venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-05-03 00:01

hej summer...godt initiativ. Stakkels pige.
mvh, Christina

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 500 point
Dato : 28-07-03 06:57

>summer.

Selv om du er stukket af med halen mellem benene , fyyyyhh skam dig,
kunne du da godt ta' og rydde op efter dig, og lukke evt. åbne spørgsmål.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : summer

Dato : 07-09-03 21:58

Rent undtagelsesvis kommenterer jeg et spm. hvor dit brugernavn optræder. Som du kan læse af min profil http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=3065 har jeg ikke stukket halen mellem benene.

Da du kender mine gamle indlæg/svar/spm. bedre end jeg selv, skal dette ene selvfølgelig lukkes, og p.g.a. af din ihærdige indsats, har du jo så rigeligt fortjent pointene - de sølle 20 her er alt for lidt, så jeg forhøjer lige lidt inden jeg lukker.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 07-09-03 22:01

Det må være passende for en pointalfons som dig.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-09-03 22:03

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 07-09-03 22:04

Rend mig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-09-03 22:29

Jamen dog summer - du kunne da have ladet din hustru svare, så kunne hun få dine point, så de blev i familien.

Mvh
Ram