/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Forhudsforsnævring
Fra : dani789
Vist : 3095 gange
50 point
Dato : 08-03-11 14:47

Så har jeg fået en "salve" til min forhudsforsnævring men undrer mig lidt over hvordan det skal smøres på, er det bare et tyndt lag rundt om ude i spidsen? lægen kunne godt ha uddybet det lidt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-11 14:50

Du læser bare vejledningen.....

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 08-03-11 14:53

der står ikke noget omkring forhudsforsnævring, kun at det skal smøres i et tyndt lag..

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 08-03-11 14:53

forkert smiley :O

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-11 15:03

Jeg vil tro det kun er yderst du skal smøre crem på, men prøv at skrive navnet på cremen i søgefeltet her

http://www.netdoktor.dk/interactive/search/index.php?category=Hele+Netdoktor&q=panodil&x=29&y=15

så kan det være det står mere fyldestgørende

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-11 15:13

Hej med dig igen.
Du skal først og fremmest sørge for du er ren inden du smøre det på.
Derefter smører du det UNDER forhuden i et tyndt lag....
Der skal stå på tuben om du skal bruge det 1 eller 2 gange om dagen.
Det skal du rette dig efter.
Når der er gået 4-5 dage med "smøreri" forsøger du stille og roligt at trække forhuden tilbage...det fortsætter du med i et stykke tid...dvs. over en periode på 1 md.
Hvis det så ikke hjælper må du til lægen igen.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 08-03-11 15:25

Piaskov:
hmm vis jeg skal være ren når jeg smører det på skal jeg så i bad 2 gange om dagen eller?,
og UNDER forhuden hvordan kan det lade sig gøre? :)
har kun smurt det på en gang indtil videre og det var bare trække huden så langt tilbage jeg kan og så smøre rundt omkring der, er det så en ok metode eller burde jeg finde en anden?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-11 15:38

Du skal smøre på de steder der er stramme. Salven får slimhinden/huden til at strække sig, så den bliver lettere til at give sig. Og der står på den vedlagte seddel hvor tit du skal smøre. Så skal det hele nok gå i orden.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 08-03-11 15:42

Granner01:

så må det jo være rigtig den måde jeg gør det på, for det er jo der jeg smørre det er stramt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-11 17:19

Så gør du det rigtige og så skal det nok hjælpe. Men der går et stykke tid. Du skal ikke regne med forandringer før om mindst 2-4 uger.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 08-03-11 17:24

det skal så siges at det er en blanding af det der homon og noget der fjerner svamp, har åbenbart også svamp :O

mon ikke jeg skal "under" forhuden for at det hjælpe så?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-03-11 18:22

Citat
lægen kunne godt ha uddybet det lidt

Citat
det skal så siges at det er en blanding af det der homon og noget der fjerner svamp, har åbenbart også svamp :O

mon ikke jeg skal "under" forhuden for at det hjælpe så?

Hvad render du til læge for, hvis du ikke får SVAR på det du vil vide........
eller skal behandles imod..

Dyp dick`en i dette
lidokain flydende
i ½ times tid + tag hvad du drikker på en fredag og ryk huden tilbage og dit problem er væk,
det tager 2 sekunder, hvis andre gør det = 10 minutter for dig
DU MÆRKER INTET ____ eller?

Ellers prøv at holde dit pis inde bag huden, når du lader vandet,
det udvider selve huden? = men om du får sygdomme af det???
Det udvider huden, men om det virker?
og der kommer en skylle _ når vandet skal ud/ det sviner.

Ellers træk forhuden så langt tilbage du kan, og gerne LIDT mere, og smør salven på.
Så du har selv beskrevet hvordan du skal gøre_ for at få den smurt pænt ind.
Og vi er stadig ikke læger = selv om nogle (herinde) gerne vil være det

FANME godt man ikke er ung nu omdage

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-03-11 18:24

Citat
skal være ren

SMØR SKIDTET PÅ........

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-03-11 18:30

ELLER indnu bedre, gå i seng med en JOMFRU, så smækker i hinanden

på samme tid...

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 08-03-11 18:40

og alt det der er bare det jeg har fået at vide at jeg ikke skal

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-11 18:43

Citat
skal jeg så i bad 2 gange om dagen eller?,
og UNDER forhuden hvordan kan det lade sig gøre? :)

Nej det behøver du ikke men du kan på apoteket købe en engangs sprøjte som du kan bruge.
Du suger bare lunkent vand op i den og skyller under forhuden...ikke andet

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-03-11 19:00

Citat
og alt det der er bare det jeg har fået at vide at jeg ikke skal

Af HVEM????????

Kom da ikke at sig du er særlig gammel????

BRUG SGU DA DIT EGET LILLE ___ hovede, og få det overstået
eller lær at lev med DET, det bliver ikke bedre med alderen.

http://www.newforeskin.biz/CI/CIchart.htm

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/results?search_query=penis%20%20forehead%20%20small%20youtube&search=Search&sa=X&oi=spell&resnum=0&spell=1[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 08-03-11 19:16

For det første den her side er da for at hjælpe og få hjælp ikke irritere andre bruger...
og vis man bare flår det tilbage kommer infektioner osv så hellere vente.

og så er jeg 15 men du lyder til gengæld som en på 10.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-11 00:20

Du skal ikke tage dig af ham, ignorer han.

Og når du får hormoncreme, så gør det huden følsom for svampeangreb, derfor er der også et svampemiddel i det, ikke fordi du har svamp, men for at du ikke skal få det af behandlingen.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 09-03-11 08:20

Hej dani789

Tjek om din læge er på lægevejen.dk, der kan du forny recepter, bestille tid og stille din læge / sygeplejerske et spørgsmål ...... !!!

- hvis din læge er på nettet, så skal du have en kode af ham !

Så hvis du er seriøs, så ring til din læge og stil spørgsmålet til ham / hende og få evt. kode til lægevejen.dk samtidig.

Godkendelse af svar
Fra : dani789

Dato : 10-03-11 16:01

Tak for svaret granner01 men lægen sagde jeg havde svamp så det må jeg regne med,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-03-11 17:59

Ja den svamp skyldes forsnævringen og at det er svært at holde det rent. Men hold modet oppe. Det skal nok blive bedre.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 12-03-11 09:52

joo men er stadig ik helt sikker på hvordan det skal smøres på, gør det som jeg tror det skal gøres og skrev til lægen 3 dage siden og han har ikke svaret for han forklarede det bare lige kort og så når man sidder med den salve aner man ikke hvordan man skulle gøre det

Kommentar
Fra : PrebenOne

Dato : 02-06-11 22:08

Det er faktisk en ubehagelig lidelse, jeg gik med forsnævring i mange år, og det ødelagde meget af det rare ved sex.
Til sidst henviste lægen mig til en kirug, og han lagde et snit på langs af forhuden og syede sammen på den anden led. Enkelt men utroligt effektivt, og jeg beholdt min forhud, og har aldrig haft problemer med forhuden siden, nem at holde ren.

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 06-10-12 09:26

hej dani 789.
jeg har selv haft forhudsforsnævring,og det gjorde ret ondt ved samleje,jeg hev i banditten hver dag til den strakte sig så meget at det ikke blev et problem når den blev stiv,hvilket den jo gør ofte når man er ung.
hvad med om morgenen når du har morgen jern på ???.
mvh kenn,c