/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gearing på Suzuki K50
Fra : joakim033
Vist : 749 gange
20 point
Dato : 07-03-11 18:11

Sagen er den at jeg har købt en velkørende suzuki k50 4 gear, der er monteret 45mm cylinderkit og en 16mm karburator + studsen er boret op, der sidder en Proma udstødning, men nu kommer det sørgelige, den kører kun 60 efter Gps, og den trækker fint i gearene MEN når jeg når til 4 gear trækker den sig ikke op i fart, den holder bare farten, men rammer jeg den mindste bakke skal jeg ned i 3 igen, det skal lige siges at en standart gearing på en k50 hedder 10 - 41 og den der sidder på nu hedder 12 - 30, er den ikke alt for højt gearet, og hvad i foreslå af gearing, hvis det overhovedet er det?

Mvh Joakim.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-03-11 19:29

Citat
4 gear trækker den sig ikke op i fart

den er gearet for meget, eller der er ikke krafter nok i motoren

Kommentar
Fra : konsul

Dato : 07-03-11 21:37

Jeg giver Nomore ret:
Den gearing er alt for voldsom til raketten.
Jeg vil anbefale dig at sætte original gearing bagpå og så 14 -16 tænder foran.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 08-03-11 14:44

60 km. er vel hurtigt nok til at overskride loven ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-03-11 17:26

Citat
60 km. er vel hurtigt nok til at overskride loven ?

Og hvad kommer det spørgsmålet ved...

STÅR der, at den kører på vej eller bane???

Og du tager sikkert også et fodgængerfelt, når du skal over vejen!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 09-03-11 15:35

Det er faktisk lovlyderne der betaler for forbrydernes gerninger, forbryderne har jo ingen penge.