/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan laver man en tallinje
Fra : joker
Vist : 7717 gange
100 point
Dato : 07-03-11 13:06

Hejsa

Jeg er igang med matematik fjernundervisning og er stødt på en opgave hvor jeg skal lave en tallinje og indtegne intervaller på den...

Eksempel: http://kortlink.dk/8tr5

Kan man gøre dette i word 2010 eller er der andre programmer som kan anbefales til dette og så derefter kopiere ind i word dokumentet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-03-11 13:15

Begynd her:

http://www.fagteori.dk/cnc-center/koordinatsystemet.aspx

Og i stedet for word, brug hellere et grafisk program, helst et CAD program...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-03-11 13:59

Excell

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-03-11 14:33

Excel, ikke ----Excell, er ikke det rigtige værktøj.

Hvis du læser matematik, kommer du ikke uden om math lab, køb og brug dette...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-11 17:08

Det kan laves i PowerPoint eller impress fra OpenOffice/libreOffice
det gemmes eller exporteres så som et jpeg billede og kan sættes ind i word.