/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ændring af pauseskærm på 3510i ?
Fra : Existence23
Vist : 211 gange
10 point
Dato : 14-05-03 20:25

Tak for svarene ! *S* Jeg har lige endnu et....

Hvordan ændrer jeg pauseskærms-billedet ? Og virker mms-animationer som pauseskærm hvor de bevæger sig, eller er de bare stille som på baggrunden ? *S*

Mange tak
Jess Pedersen

Kommentar
Fra : HF15

Dato : 15-05-03 14:38

De bevæger sig ihvertfald på min mobil så det tror jeg ogs de gør på din..!

Kommentar
Fra : HF15

Dato : 15-05-03 14:38

De bevæger sig ihvertfald på min mobil så det tror jeg ogs de gør på din..!

Kommentar
Fra : Existence23

Dato : 15-05-03 15:38

Tak... men...... Hvordan ændrer det pauseskærmen på telefonen... Har gået det hele igennem, men kan ikke finde den rigtige menu !? *S*

Jess Pedersen

Kommentar
Fra : tla

Dato : 15-05-03 16:16

Jeg mener rent faktisk ikke, det er muligt at ændre pauseskærmen - ikke yderligere end at slå den til eller fra...

Så du står overfor en større udfordring, hvis du vil have animationer til at være pausebillede..!