/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp
Fra : pirawan
Vist : 242 gange
18 point
Dato : 14-05-03 20:21

Har lige købt en 3510 som operatøren ikke kan unlocke dvs jeg kan ikke bruge den tog så ind i føtex hvor jeg havde købt den men de kan heller ikke så debitel har da vist et problem men la dem om det er der nogen der kan hjælpe her har fundet nogle steder men de vil ha betaling øv så jeg håber
mvh Pirawan

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-05-03 22:21

Debitel kan ikke REMOTE UNLOCKES da de bruger 2 net. ( TDC og SONOFON )

Måden du remote unlocker på er :

Du tager imei/serie nr. ( STÅR *#06# el. bag batteriet )
Du tager udbyder koden.
Sonofon 238 02
Tele Danmark Mobil 238 01
Mobilix 238 30
Telia 238 20

De 2 tal taster man ind i et program.For at få unlock koden.

Men da DEBITEL bruger 2 net kan det ikke lade sig gøre.

Det koster 50-75 kr. at få den låst op med kabel ( software+dongle = ca. 800,- )

Dongle = et stykke hardware du sætter i LPT/printer porten ,ellers virker softwaren ikke.

Mvh. www.dkunlock.com ( Gratis hjælp til unlock )

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 15-05-03 08:28

Hvis du er i nærheden af Istedgade 43 så kan jeg åbne alle telefoner også Nokia med Debitel, men som ovenfor kun med kabler så vi skal have telefonen i hånden og så tager det bare 4 min.

chronograph.dk
Istedgade 43
1650 Kbh. v
Tlf. 33-790075
info@chronograph.dk
(Din urmager/telebutik)

Kommentar
Fra : dengladejyde

Dato : 23-05-03 22:25

Jeg har lige købt en 3510 også, godt nok med sonofon, men 2min med nedenstående site og så var den ikke låst mere.
Jeg har med held brugt dette site, måske det kan løse dit problem.
http://www.gratisunlock.dk/