/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Laser printer til a3
Fra : mi-to
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 05-03-11 15:52

nogle der har erfaringer med sådan en printer pris imellem 2-3000kr og ska helst være billig i blæk patroner behøver nødvendigvis ikk og være laser

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 05-03-11 16:26
Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-11 16:41

Citat
Laser printer til a3
pris imellem 2-3000kr
ska helst være billig i blæk

Lasere bruger IKKE blæk

Lasere til A3 får du IKKE til de penge

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-11 16:43

Næh; min laserprinter er kun en A4.
Det må være i en lidt mere prof stil, at du skal bruge en A3?
En Laserprinter er noget billigere i forbrugsstoffer end en blækprinter, og resultatet af en laserprinter er da også langt pænere; også selv om du bruger papir af god kvalitet i en blæksprøjter!
Så ofre lidt mere, og få en høj tilfredsstillelse.

Min blæksprutter bliver hovedsageligt brugt til udskrivning af billeder på fotopapir (sådant papir har en overflade der ikke tåler varmen fra en laserprinter)

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-03-11 16:50

Stouenberg har du sådan en printer har nemli set den model men det er ikk laser vel ??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-11 17:12

Ifølge linket, er det er blækprinter!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-11 17:16
Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-11 17:18
Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 05-03-11 17:50

ja de er noget dyrere det bliver vist bare en blæk printer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-11 10:46

Laser printere er dyre i indkøb men billige i drift, blækprintere er billige i indkøb og dyre i drift, du må gøre op med dig selv om du har så stort et behov for at printe at det kan betale sig at købe en laserprinter, du kan godt købe en udmærket farvelaserprinter som kan printe A3 til under 10.000 kr.:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=375985&SamleMenuID=35&gruppe=120&Extended=&SiteID=4&Show_description=0&serie=&producent=HewlettPackard&utm

Hvis du vælger at spare når du køber printer og bruge mere når du printer, så kan denne Canon være en mulighed, jeg kender ikke selv Canon printere men de er vist ikke vildt dyre i blæk:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=610910&SamleMenuID=35&gruppe=127&Extended=&SiteID=4&Show_description=0&serie=&producent=canon&utm

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 06-03-11 17:04

Mit behov er vist ikk stort nok til en laser printer så tror jeg køber den brother printer der er link til højere oppe i svarene

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-11 17:42

Husk at give Stouenberg sine velfortjente point ved at klikke på Accepter i indlægget med Brother printeren

Godkendelse af svar
Fra : mi-to

Dato : 06-03-11 17:50

Tak for svaret Stouenberg.