/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Forhuds in snævring
Fra : dani789
Vist : 1408 gange
50 point
Dato : 02-03-11 19:42

ja som overskriften siger så har jeg nok forhuds in snævring.. eller det tror jeg da ihvertfald siden jeg ikke kan trække forhuden tilbage..
nå men nok til at sige til min mor at jeg vil til lægen for at få det undersøgt, og forhåbentlig få en creme/salve. men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige og siden jeg ikke har været til læge i flere år og ikke aner hvem min læge er, er jeg også lidt nervøs for at "trække sjoveren" frem til en jeg ikke kender, hehe.
nå men ville høre om der er nogle der har en idé til hvad jeg kan sige :)

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-11 19:48

Det er helt almindeligt, jeg ved det som mor til 2 drenge. Og lægen ser det mindst 3-5 gange om ugen. Og det er meget nemt at få det ordnet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-11 19:49

Du skal sige det samme som du skriver her, - at du mener du har forhudsforsnævring - så vil lægen automatisk bede om at se "sjoveren"

Jeg kan godt forstå at du ikke bryder dig om det, men prøv at tænke på, at for lægen er det helt almindeligt, nok flere gange om dagen/ugen at han ser "den"

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 02-03-11 19:57

altså som jeg har læst på nettet er der enten en creme/salve ellers skal man opereres..
du siger det er nemt ordnet, kan du uddybe det lidt? :) altså som fx. han/hun (ved ikke hvad køn min læge er) lige ser lidt og så får jeg bare en creme i hånden?

vil nemmelig gerne vide lidt om det først

Kommentar
Fra : asgersp

Dato : 02-03-11 20:08

Jeg kender problemet og kan undgå det ved jeg i badet vasker mig uden sæbe og så trækker jeg forhuden tilbage nogle få gange og det forhindrer at jeg får forsnævring.

Varmt vand kan måske løse op, så du kan føre huden tilbage

Godkendelse af svar
Fra : dani789

Dato : 02-03-11 20:10

Tak for svaret granner01 jeg har netop snakket med min mor om det og skal til læge på næste tirsdag. så jeg håber da det vil hjælpe :)

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 02-03-11 20:26
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-11 21:31

Held og lykke med det, det er ikke så slemt for begge mine drenge er behandlet for det.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-03-11 17:29

lov bare kke iat stå og urinere i nærheden af muslimer så tror de at du en af klanen, selvklart efter du er blevet omskåret, hvilket er en lille operation uden smerter for dig.

blev det selv som 14 årig.

og sidst husk nogle piger er vilde med omskårne tissemænd

hilsen
Per