/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
nye emails dukker op i slettet post
Fra : gangster50
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 14-05-03 18:38

min familie har lige fået installeret windows ME og i Outlook Express dukker emailsene op i "slettet post" hvad gør jeg for at de dukker op i "Indbakke"???

- Gangster50

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 14-05-03 20:08

jeg tror at du i "meddelelses-regler" har fået skrevet nogle mailadresser, som "blokkeres"
altså de slettes så snart de kommer indenfor døren.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 14-05-03 20:37

kan jeg ikke fjerne alle de blokerede emails?

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-05-03 12:04

jo ....
vælg i menulinien MEDDELELSE og så kommer der et hav af muligheder for blokkering
og meddelelsesregler er under FUNKTIONER

BECK

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 07-06-03 00:57

Og inden for "meddelelsesregler" kan du vælge at slette/fjerne dem en for en, så du ikke har flere regler stående. Så skulle din post havne i indbakken i stedet for.

sth77

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 07-06-03 01:00

nemlig..... det troede jeg var åbenlyst