/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
HD TV-tuner
Fra : kandu
Vist : 2406 gange
100 point
Dato : 28-02-11 18:01

Jeg har en DENVER dvb-c mpeg-4 hd tv-tuner koblet på en SHARP fladskærm. Det virker fint, og
kanaloversigten kan hentes automatisk, sorteres, slettes o.s.v.. Den har et sekskarakters felt til programnavn . Kan man rette i disse navne, og i så fald hvordan???

jørgen

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-11 01:08

Er der ikke en brugermanual med, der kan give en beskrivelse?
Ellers kan jeg se der er en kanalredigering på den menu der vises på side 1 i den manual du kan hente her:
http://www.denver-electronics.com/faq-menuerne-paa-denver-dcb-dansk/

Kommentar
Fra : kandu

Dato : 01-03-11 12:43

hej Privatdk

jo, der er en brugermanual med, og jeg har også downloaded denne fra nettet, som er fuldstændig mage til. Og dit link er en udmærket forklaring til denne manual. Men, men, jeg har brug for at kunne ændre programnavnene i den oversigt, der dannes, når man kanalsøger automatisk. Der er
et sekskaraters felt til programnavnet, men nogle af de forudvalgte navne er uforståelige, f. eks.
"Nabo" e.l.. Kan man ændre det, og i så fald hvordan?

p.f.t. Jørgen

Kommentar
Fra : kandu

Dato : 01-03-11 13:17

hej privatdk
Det link, du gav mig, indeholder en mailadresse til intersales.dk, support, som jeg har forelagt problemet. Det er You See, der laver navnene, og da de er digitale kan det IKKE ændres. ØV.
Men tak for linket, det afgjorde t sagen.

m.v.h. jørgen

Godkendelse af svar
Fra : kandu

Dato : 01-03-11 13:18

Tak for svaret PrivateDK.