/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Beklædning +/-
Fra : mulberry
Vist : 1169 gange
100 point
Dato : 23-02-11 18:38

Om ikke så længe skal jeg til en massør, til en helkrop klassisk massage, men da jeg ikke har prøvet det før, ved jeg ikke, hvad jeg skal have på. Så det er spørgsmålet hvad er almindeligt ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-11 18:40

Max et par trusser, og så skal du evt. medbringe et håndklæde til at ligge på, ikke alle udleverer dem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 18:44

Jeg skulle have et lagen med, men man kunnne os "leje" et hos dem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-02-11 19:14

Hej.
Hvis du ikke har fået besked på at tage noget med kommer du som du er .

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-02-11 22:34

Han eller Hun ´køn´

Har du ikke noget at være flov over, så kom som du er, jeg ville gøre det,
medmindre man får et direkte forbud? mod at smide diverse stykker tøj
Citat
skal jeg til en massør

Må jeg komme med..?
Trænger selv til det efter denne kulde.
Ellers god fornøjelse, i en endnu kølig tid..

Godkendelse af svar
Fra : mulberry

Dato : 24-02-11 18:06

Tak for svaret Nordsted1.

Måske jeg skulle helgardere mig med et lagen eller stort håndklæde
Og Nomore jo jeg er meget "køn" . Du må næsten godt komme med, forstået på den måde at hvis du går I mine fodspor, så ser du et tilbud på Megarabat og får 50% rabat. Hvis ikke til en massage så måske til noget andet varmt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-02-11 18:13

var så lidt

Kommentar
Fra : mbstrateg

Dato : 19-10-18 14:25

Da jeg var inde og få massage hos https://godkrop.dk/ der skulle jeg ikke selv have noget med. Havde egentlig ikke tænkt over den slags, jeg dukkede bare op, og det var helt fantastisk. Du har helt klart noget at glæde dig til når du skal ind og masseres