/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
ZOTRIM
Fra : brinkloev
Vist : 1531 gange
50 point
Dato : 14-05-03 15:26

Hej. Er der nogen derude der er gået igang m/ det nye kosttilskud Zotrim?

mvh. B

Kommentar
Fra : tagaardsdal

Dato : 14-05-03 22:18

kære brinkloev
Nej, jeg har ikke prøvet det, og jeg tror heller ikke en skid på diverse slankeprodukter! De slår plat på vores ulykke!!! (Læs de bliver stinkende rige!)
Køb det ikke!
spis det ikke!
Det eneste man bliver taber sig af, er at man forbrænder flere kalorier end man indtager. Så enkelt er det altså bare...
Så: rør dig mere, spis mindre.
Hilsen TAG

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 15-05-03 10:38

Hmm... der er produkter der virker..MED garenti...
Termo power..virker..men er lidt "ulovligt" det virker som letigen..men mere effektiv og kan have visse bivirkninger.....?
det indeholder HOVEDPARTEN koffein og effedrin og tablet hjælpestopper..det speeder din forbrænding op og sænker din sultfornemmelse....MÅL...man taber sig...
NÅR det er sagt er det IKKE og jeg gentager IKKE den rigtige måde at tabe sig på.... forbrænd flere kalorier end man indtager er den sikre vej ...og klart at foretrække..DEN virker med garenti og er sundere.

NoNO

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 16-05-03 09:09

hej nono
jeg tror du misforstod mit spørgsmål. Det tilskud jeg hentyder til, er godkendt! Zotrim kan købes hos Matas!
Mvh. B

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 16-05-03 09:37

Øhhee måske gjorde jeg det..men alt den POLIMIK der er med alternative tilskud og slankemidler ...ville bare lige nævne en der virker..??

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 16-05-03 09:53

OK,tak for kommentaren.
mvh. B