/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kan ikke afspille Video på you tube
Fra : atie
Vist : 2644 gange
200 point
Dato : 23-02-11 11:08

Når jeg logger ind på you Tube, så kan jeg ikke afspille video, der kommer kun en sort skærm hvor filmen skal være, og der er ikke nogen afspiller knap så jeg kan starte videoen. Er der nogen der kan hjælpe mig med problemet..
Jeg har prøvet at afinstallere Flash Player og geninstaller, men det har ikke hjulpet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 11:23

Underligt!!! sådan ter min youtube sig også lige nu - jeg var på siden i går aftes, så mon ikke det er en generel fejl, som snart bliver rettet??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 11:24

Endnu mere underligt - når jeg prøver at gå på youtube via et link jeg har på Facebook, er der ingen problemer??

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 11:25

ja det samme har jeg selv prøvet, så virker det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-02-11 11:45

Jeg har ingen problemer med youtube.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 11:46

Jeg tror ikke på, at det er vores pc'ere den er gal med, vi må nok bare væbne os med tålmodighed og vente på det bliver løst "af sig selv"

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 11:49

Nordsted.. Prøv lige når du afspiller på facebook at klikke på filmen du ser således at du vælger at se den på you tube direkte,, kan du så det, for det kan jeg ikke så er det det samme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 11:51

Virker heller ikke her, ikke engang mine egne videoer kan jeg se!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 11:51

Jeg kan ikke trykke på noget som helst

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 11:52

sikke noget pis

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 11:54

Virker fint i Firefox

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 11:54

Sådan ser min side ud

http://www.youtube.com/watch?v=Uc44In0wUD8

Jeg kan dele til fb og såårn, og få vist en statistik.... hvis du kan bruge det til noget

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 12:00

Nordsted.

jo det er godt nok du sender det link til mig, men når du siger at din side ser sådan ud, kan du så afspille, for når jeg går ind på linket er det stadig det samme for mig sort og ikke nogen afspillingsknap........ vi er nok lukket ude, vi har været uartige på en eller anden måde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 12:04

Nej, jeg kan ikke afspille... der er kun de knapper under den sorte firkant hvor der normalt er film..dem hvor man kan dele til fb eller bedømme

Citat
vi er nok lukket ude, vi har været uartige på en eller anden måde

Nope, jeg opfører mig altid eksemplarisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 12:06

Nu gider jeg ikke bruge mere "krudt" på det, regner med at det går i orden lige så pludseligt som det gik i uorden.... eller også kan du lige fikse det

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 12:07

He he Nordstad.. Jeg fixer det til i morgen, ellers må vi jo bare undvære youtube.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 12:08

Brug FF

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 12:13

atie.... jow tak, du må meget gerne fixe den til i morgen - men helst lige nu

Nej klaudi, jeg har ikke lyst til at begynde at lære noget nyt, så du må pænt beholde din ildræv

ps. man kan også kun afspille på fb, hvis/når pilen er der, hvis man trykker på linket til youtube, er det det samme møj

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 12:22

Nej Kaludi jeg vil heller ikke bruge den røde satan, det har jeg prøvet før, og det hele gik i møjegøj,, jeg følger nordsted...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-02-11 12:25

Ingen problemer med IE8

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-02-11 12:31

Jeg kan stadig se/høre videoer fra youtube ... selv linket fra Nordsted1

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 12:34

Hvis du finder ud af noget Nordsted, vil du så lige give besked. Er man ikke ved at blive sur over alle de andre der kan ..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-02-11 12:41
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 12:55

nomore.... det kan vel ikke være flash player eller java, når jeg godt kan se siderne via Facebook?

Nå jeg venter stadig på at problemet går over af sig selv

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 23-02-11 13:47

Samme her (IE8) + at musen fryser så der kun nødbræmse ,sluk og genstart.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 13:58

Forøvrigt er jeg inde på en anden side, der også kræver nyeste flash player og java.... der er ingen problemer der

Nå..... vente vente vente

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 15:46

Det virker da fint på IE!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 15:47
Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 23-02-11 16:18

Jeg har det sammme problem som alle jer andre
har prøvet at afinstallere Adobe og installere , der er kun lyd på

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 16:35

Det virker ok her igen...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 16:46

Klaudi, sys du ikke du skulle smutte ud og feje sne nu??

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 17:21

Nu har jeg afinstalleret Java og Flash Player, genstartet, hentet alt til flash og java igen. det er stadig intet af det der virker. .Hvis man skal anmelde fejl til youtube (nederst på youtube siden) , så skal man oprette en google konto,, det forstår jeg ikke en dyt af. Man skal altså tvinges til en google konto for at anmelde fejl..
Jeg downloade Angry Bird spillet forleden dag, mon det kan have noget med det at gøre

Klaudi må jo fortælle os hvad han har gjort siden han har fået det til at virke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 17:28

Jeg har ikke downloadet noget som helst i flere dage.... jeg har heller ikke manglet java eller flash player... og kan jo også se youtube på nogle af linkene på fb, og være på andre sider der kræver det, uden problemer

Jeg fortsætter med at vente.... der må være andre på hele kloden, der kan tage sig af at klage til youtube

Kommentar
Fra : atie

Dato : 23-02-11 17:59

Hej så til Jer der ikke kan afspille som mig.
Nu skal I så høre, jeg er jo ikke lige en der sådan giver op selv om jeg er en gammel kone, så det jeg så gjorde var at gå ind i Internetindstillinger, der slettede jeg midlertidige internetfiler
og Cookies.. Genstartede maskinen og gik så ind på you tub.. og vupti så kunne jeg afspille.
Hvad siger I så..
løste så selv problemet, men det har sku da også taget mig det meste af dagen, men hold da op skulle der ikke mere til..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 18:04

Bare se hvad jeg fik ud af vente... tak for løsningen artie.... det virkede til trods for at jeg næsten ikke havde nogle cookies og midlertidige internetfiler... men de få, var åbenbart nok... for nu virker skidtet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 18:04

Det virker stadig her, og der er ikke mere sne nu!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 18:39

Dygtig dreng Klaudi

Jeg kan nu bare ikke forstå, at man kan afspille youtubefiler via fb, men ikke direkte, men det er der måske en logisk forklaring på??

Eller var det bare et tilfælde at pc'erne kom til at virke, men hvor vi troede at det var pga cookies mm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 19:41

De har ændret på siden og så stod oplysninger i cookies fra den gamle, derfor hjalp det med en oprydning i småkagerne!

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 23-02-11 20:01

Her virker det fortsat ikke selvom midlertidige internetfiler
og Cookies.. blev slettet og Genstartede maskinen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-11 20:20

Klaudi, den forklaring er jeg ikke sikker på jeg køber....jeg har som før skrevet hele tiden kunne komme på med de film jeg havde på fb....og jeg havde heller ikke ret mange småkager eller internefiler der kunne slettes

ladegaardsparken, har du det sidste nye flashplayer og java?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-02-11 20:24

Det er jo fordi det er en anden småkage, den er fra FB, når du åbner YT laver den sin egen store kage

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 23-02-11 20:29

Ja sidste ny flashplayer og java

Bruger windovs vista , hvad med jer

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-11 20:40

XP, Win 7

Kommentar
Fra : atie

Dato : 24-02-11 12:10

Jeg tror faktisk at, Klaudi har lidt ret i

[De har ændret på siden og så stod oplysninger i cookies fra den gamle, derfor hjalp det med en oprydning i småkagerne!
]
Ja jeg har XP pro og Win 7.-. Ladegaardsparken skulle smide den der Vista ud, det er noget skidt få det opgraderet til Windows 7

Men you tube virker fint i dag.. Man skal jo nok huske at rydde op i sine småkager og midligeretidige internet filer.
Ha en go dag alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-11 00:36

Kan du se dette?

Hvis du har installeret Flash: http://get.adobe.com/flashplayer/

..men IKKE kan se video'en? Så kan det skyldes at forbindelsen spærres af nogle drilagtige cookies.
..og NEJ, jeg taler ikke om alm. cookies der gemmes i Midlertidige Internetfiler biblioteket, men om FLASH cookies:

http://www.wired.com/epicenter/2009/08/you-deleted-your-cookies-think-again/

Selv har jeg lavet en batch-fil til formålet, men man kan i stedet benytte f.eks. Ccleaner som også sletter Flash cookies, hvis man under fanen; "Programmer" har sat flueben ved [V] Adobe Flash Player.

Hent evt. Ccleaner hér: http://www.piriform.com/ccleaner/download

Batch filen jeg selv benytter under opstart ser således ud:
Kode
@echo off
:: reset alle eksisterende cookies og undermapper for flash
rd /q/s "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\"
md "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\"
rd /q/s "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys"
md "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys"
cls

Gem filen med ovenstående kode i f.eks. C:\ som; delflaco.bat

Nu kan du henvise til filen som genvej i din Start menu. (En go' idé at højreklikke på genvejen til *.bat filen og vælge Egenskaber ..og sæt den så til at køre MINIMERET. Så slipper du for at skærmen 'blinker' ved opstarten, når filen afvikles.)

Man kan i stedet blot køre *.bat filen ved at dobbeltklikke på den. Den behøver ikke nødvendigvis at skulle startes op automatisk samtidig med computeren.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-11 00:47

Ps. Hvis I synes at Flash cookies lyder som noget 'ondt'?

..så bare vent til HTML5 bliver alm. udbredt og understøttet af de gængse browsere

TADAAA... 'evercookies' = persistente cookies !!!

http://www.version2.dk/artikel/16323-webstedet-genkender-dig-med-udoedelige-cookies-i-html5

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : atie

Dato : 30-03-11 19:22

Tak for svaret Klaudi.