/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
pc-stik til fladskærm
Fra : lillelyst
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 23-02-11 10:47

Hej. Har en phillips 42` fladskærm som jeg gerne vil have koblet på pc`en, men synes ikke jeg kan se nogle stik som passer til. Der er nogle stik som hedder HDMI 1+2+3 samt EXT 1+2 og nogle forskellige hunstik (audio osv).
Skal der nogle adapter til?

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-11 11:14

Hvis du har et HDMI stil på din PC skal du bare købe et sådant kabel, men husk at ændre lydopsætningen så lyden kommer med over i TVet ellers kommer den ud af computeren.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 23-02-11 22:28

Tak for svaret bjarnebr.