/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
opdeling af outlook fil?
Fra : denevigeuheldige
Vist : 498 gange
20 point
Dato : 21-02-11 18:33

Jeg brænder (sikkerhedskopierer) min pst.fil over på en DVD-4,7GB rom, men nu fortæller nero mig at der ikke længere er plads til de "nye" filer og at jeg skal fortsætte på en ny multisession, MEN............hvordan skal jeg lige dele den op?
(Måske menes der at jeg blot skal oprette en nye fil og fortsætte der eller??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-11 18:44

Du starter forfra på en NY DVD.....

Der er ingen ide i at "dele" den selvom det ikke er umuligt

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 30 point
Dato : 21-02-11 18:52

Du kan oprette en anden PST til under
Filer - Datafilstyring - datafil - "Tilføj fil"

Så kan du flytte nogle af dine mail over i den nye PST fil.

Der kan være meget fornuft i at dele ens mail op i seperate PST filer,
Jeg deler selv mine i årstal, så alle mail i 2010 ligger nu i en PST fil og alle gemte mail fra 2009 ligger i en anden. Overtid bliver de mindre da jeg af og til rydder op i hvad jeg gider gemme.

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 21-02-11 23:29

Tak for svaret Benjamin.Hansen.