/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Isolering af tag med hårde bats ?
Fra : bramgåsen
Vist : 1538 gange
20 point
Dato : 21-02-11 17:10

Jeg har købt et gammelt sommerhus. Taget består af et lag brædder med et lidt ujævnt lag tagpap på. Nu vil jeg gerne isolere det og ligge nyt tagpap. Jeg havde forestillet mig at jeg kunne lægge hårde bats ovenpå ( det gamle tagpap ? eller skal det rives af og en eller anden form for dampspærrer ligges istedet? ) og derefter ligge nyt tagpap ovenpå de hårde bats.
Er dette en hensigtsmæssig og realistisk forsvarlig løsning. Gode råd modtages med glæde.
Venlig hilsen
Bramgåsen

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 30 point
Dato : 21-02-11 17:20
Godkendelse af svar
Fra : bramgåsen

Dato : 21-02-11 17:35

Tak for svaret stilkene. Det bekræfter mig i min antagelse. Jeg skal blot sørge for at den gamle tagpap er tæt.
Venlig hilsen
Bramgåsen