/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
gamle kalenderfiler
Fra : sonjor
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 21-02-11 11:51

Jeg vil gerne synkronisere min Samsung Jet mobil med kalenderen i Outlook, men den er ALT for stor - der er poster helt tilbage til 2004. Når jeg vil synkronisere, får jeg desværre ikke valget om hvor lang tid synk. skal dække. Jeg vil også godt af med de oldgamle poster og kun gemme fra f.eks. dec. 2010, da jeg også har en kalender i Google. (Googlekalenderen kan vist ikke synkronisere med Samsung-kalenderen.

Hvordan kommer jeg af med de gamle Outlook-poster?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-02-11 11:58

Hvad er den præcise fejlbesked du får? Virker underligt at din kalender er for stor, jeg har kalenderposter tilbage til 2001 og jeg har MANGE poster, jeg tror det er din mobil der ikke har plads nok.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 21-02-11 12:29

Beskeden er : Hukommelse fuld, så ja, det er mobilen, der ikke har plads nok, og derfor ville jeg gerne af med de gamle poster, da jeg IKKE kan vælge hvor langt tidsrum jeg vil synkronisere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-02-11 12:52

Jeg tror ikke der er mulighed for at fjern kalender poster på andre måder end at gøre det i outlook.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-11 12:55

Og selv det hjælper praktisk taget INTET på størrelsen....

Du skal "tynde ud" i noget andet på telefonen - det er IKKE kalenderen der fylder....

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 21-02-11 16:29

Tak for svaret refi.