/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
camtasia indstilling
Fra : denevigeuheldige
Vist : 859 gange
50 point
Dato : 18-02-11 01:44

Håber at spørgsmålet er placeret i den korrekte kategori.
Jeg har svært ved at overskue de mange indstillingsmuligheder i programmet, da der ikke findes en dansk brugervejledning, men hvis en af jer brugere blot kan give mig svar på det vigtigste problem jeg har - vil jeg blive meget glad

Når jeg har optaget f.eks en pokersession på min pc-skærm med camtasia og bagefter skal til at gennemgå det optagede - ja så mangler jeg en indstilling der med interval - kan få afspilningen af det optagede til at gå hurtigere end den normale. Har set en del på TIMELINE og er vistnok på vej, men alligevel kan jeg ikke få afspilningen til at gå hurtigere.
Håber på hjælp her.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-02-11 11:38

Kender ikke programmet, men er det bare for at afspille filen, SÅ
åben filen med Mediaplayer Classic, den kan afspille i mange hastigheder
http://mpc-hc.sourceforge.net/download-media-player-classic-hc.html
Klite pakken har den også, den ligger i starmenuen, og så får du alle codecs med også
http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htm

http://www.techsmith.com/learn/camtasia/6/edit/hotkeys.asp

Selv bruger jeg dette program, hvor jeg kan spole frem og tilbage,
ved bare at klikke på knapperne, hastigheden stiger for hvert klik
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tme3.html

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 18-02-11 14:32

CTRL + Right Arrow

Hold the keys down to fast forward.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 14:33

fra nomore's link

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-02-11 17:18

Tak for svarene. Desværre er der ingen af programmerne i linkene som kan afspille filer der er optaget i camtasia programmet.
CTRL + Right Arrow = virker ikke i camtasia programmet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 17:22

Det gør det da i mit, version 6

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-02-11 18:54

Citat
kan afspille filer der er optaget i camtasia programmet

Hvad hedder filen til ?? efternavn = højreklik på filen/ egenskaber
http://www.gratisimage.dk/image-0531_4D5EB468.jpg

Ellers kan du sikkert bruge FLV player, den kan vist-nok det hele!!!!!!!
siger dem der bruger programmet
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1012&bih=569&q=flv+player&aq=0&aqi=g4g-s1g5&aql=&oq=flv&fp=8dfed980616c3d07

Ellers kan du konvertere filen med Formatos, den klarer næsten alle filtyper
http://www.formatoz.com/screenshot.html
Pas på med ASK = søgemaskine, den vil gerne installere sig, når du er næsten færdig med
at installere Formatoz (selvom du har sagt NEJ), så lad programmet køre et par minutter
før du lukker det ned, ellers kan du hurtigt komme til at klikke på JA/ INSTALLER.
Men har du en god firewall, skulle det ikke være noget problem.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-02-11 18:55

Citat
filer der er optaget i camtasia programmet.

Kan du ikke selv vælge OUTPUT format, eller er det låst fas.t

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 21-02-11 13:22

Tager lige lidt tid at finde ud af alt det her. Er s.. ikke lige så ferm til programmet. Kommer snart tilbage

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 21-02-11 18:57

Ved simpelthen ikke lige hvad der sket, men efter af- og geninstallering af programmet virker fidusen CTRL + Right Arrow.
Takker for jeres indlæg alle

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 21-02-11 18:57

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-11 19:21

velbekomme, det var jo fra nomore's link jeg fik genvejen, så håber det er ok jeg fik accept

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 21-02-11 19:23

Øv, glæden varede lige kort nok. Når jeg benytter CTRL+Right bliver intervallerne mellem hver tryk på tasten for lang, nemlig ca. 1 minut hvilket er for meget i forbindelse med en pokerrunde om bordet. Bedst ville det have været hvis jeg kunne indstille intervallerne til f.eks 10-20 sekunder da jeg så ville kunne se hver af de 9 spilleres udmeldinger.