/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Afspille WMA-filer på cd-afspiller
Fra : Mette41
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 17-02-11 10:32

Vi har brændt en cd med wma-filer gennem TDC Play. Kan det passe, at den ikke kan afspiulles på en alm. cd-afspiller, men kun på computeren?

Vh Mette

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-11 10:37

Citat
Kan det passe, at den ikke kan afspiulles på en alm. cd-afspiller, men kun på computeren?

Ja, en CD afspiller kan ikke spille wma filer det skal være cda

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 17-02-11 10:39

Du skal lave en LYD cd hvis den skal bruges i alm cd spiller
Brug evt CDBurnerXP
http://www.filehippo.com/download_cdburnerxp/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-11 10:42

og forresten så er det kun hvis du har købt dem, ellers skal du først konvertere dem til wav/mp3

Kommentar
Fra : Mette41

Dato : 17-02-11 10:45

Tusind tak for svarene.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-11 10:50

var så lidt

Godkendelse af svar
Fra : Mette41

Dato : 17-02-11 11:36

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-11 11:42

velbekomme, fik du klaret den?

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 17-02-11 13:55

Hejsa,

De musikfiler du henter på eks. TDC play er DRM beskyttede og du skal derfor anvende eks. TuneBite ( http://audials_tunebite_platinum.en.softonic.com/) til at konvertere til MP3. Derefter kan du afspille dem som normalt.

Bluesky