/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
NØDRÅB BOLIG HELST TÅSTRUPOMRÅDET.
Fra : kai-d
Vist : 1224 gange
300 point
Dato : 15-02-11 17:15

Jeg har fået rigtigt mange virkelig gode svar her, men her kommer et svæt boligproblem.

Min datter og svigersøn går fra hinannen lige her og nu indenfor meget få dage, så derfor leder min datter akut efter noget at bo i meget gerne i Tåstrup området hun har 2 børn på 8 og 12 år.

Hun har godt arbejde i Tåstrup, men skulle det ligge lidt der fra så må der findes ud af det.

Hun har søgt som akut i boligforeninger, men det er ikke lykkedes endnu, og det skulle jo ikke være i et område med uro.

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-02-11 17:30
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-02-11 17:37
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-02-11 17:40
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-11 18:02

Hvorfor flytter HUN og ikke HAM

Nå, det "rager" selvfølgelig ikke mig

men lidt ulogisk er det da at flytte med 2 børn (som så også skal "rykkes" op)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-11 19:03

Hun skal op i kommunen, de har flere steder bolig henvisningen til tomme lejligheder.

Hun skal til boligkontoret og bede om en akutlejlighed. Og kommunen vil hjælpe når der er børn.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-11 19:06

Jeg fik trykket for tidligt på send.

Din datter kan få en bolig inden for grøn anvisning. Kommunen giver folk der arbejder i kommunen fortrin til lejlighed. Så mener de at de erat spare på CO2. Man skal ikke køre sålangt, eller man cykler.

Men hen til rådhuset.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-02-11 13:06

Uden bolig
Hvis du står i en akut situation med boligmangel og er enlig forsørger, kan du kontakte den private organisation Forælderfonden, og du kan kontakte kommunen.

https://www.borger.dk/EMNER/FAMILIE-OG-BOERN/BRUG-FOR-RAAD-OG-HJAELP/Sider/familieraadgivning-og-akut-hjaelp.aspx

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 16-02-11 13:24
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-11 14:11

Citat
Hvis du står i en akut situation

Der står da vist hun PÅTÆNKER at flytte

Hvor akut er det lige

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-02-11 17:20

Nø... Der står "akut"...

Kommunen lyder som det bedste bud. Hvis de kan se at det ER akut, så kan de nogle gange "trylle".

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 16-02-11 17:28

Tak for svaret katekismus.

Mange tak for svaret, også til alle.