/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Sony 40LX900 tv Power saving!
Fra : cobran
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 14-02-11 21:29

Hej.

Er det muligt at fravælge "power saving" på sony tv?

Jeg har et 40LX900 som til tider under film og altid under playstation spil slukker. Det er først når man påvirker sensorerne ved at vinke osv. så tænder det igen!

Jeg kan ikke selv finde noget i manualen men ved andre noget om det?

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-11 21:42

Hvis du slår "power saving" fra - slukker TVet da det ingen strøm får....

Så det kan du ikke....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 14-02-11 21:54

Nærheds-sensor
Overvåger seerens kropsbevægelser og ansigtsudtryk og slukker for billedet, hvis der ikke registreres nogen seer.
Sensortilstand
Vælg en funktionstilstand for "Nærheds-sensor".

"Kraftig": Slukker automatisk for billedet, kort efter at sensoren ikke registrerer ansigtsudtryk. Denne tilstand anbefales for effektivt at reducere strømforbruget.

"Moderat": Gør midlertidigt skærmen mørkere, hvis sensoren ikke registrerer nogen ansigtsudtryk, eller slukker for billedet, hvis der ikke registreres bevægelse efter et bestemt stykke tid. Denne tilstand anbefales, så du ikke går glip af indhold, mens strømforbruget reduceres.

"Mild": Slukker for billedet, hvis sensoren ikke registrerer bevægelser eller ansigtsudtryk inden for et bestemt stykke tid. Du kan indstille den tid, der skal gå, før tv-skærmen slukkes. Denne tilstand anbefales for normalt tv-brug med grundlæggende strømbesparelser.

"Fra": Slukker for "Nærheds-sensor".

"Demo": Undersøger hurtigt om "Nærheds-sensor" fungerer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-02-11 21:55

Der mangler lige dette

Øko
Ændrer indstillingerne for strømforbrug.

Strømsparefunktion
Reducerer strømforbruget ved at justere tv'ets baggrundsbelysning. Når du vælger "Sluk billede", er det kun lyden, der høres.

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 07-03-11 22:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-11 23:06

var så lidt