/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Dansk oversættelse, hvordan ændre?
Fra : o.v.n.
Vist : 844 gange
100 point
Dato : 12-02-11 12:11

Hej jeg har fundet en dansk oversættelse til Immunet Protect antivirus programmet, men hvordan får jeg ændret programmet til dansk? Der er ikke en engelsk som jeg kan suplere eller erstatte i program mappen
Når jeg klikker på linket er det .txt fil men hvis jeg højre klikker og vælger Gem som, så er det en .php fil jeg henter:
http://forum.immunet.com/index.php?/topic/37-danish-translation/?s=4849d0879c3fd562fb64406c18cdbe8c

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-02-11 12:58

Citat
højre klikker og vælger Gem som, så er det en .php fil jeg henter:

Sikkert bare hele siden du henter.

Læg TXT filen i en eller alle program mapperne i C:?? og se om det virker

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 12-02-11 17:27

Når jeg klikker på dit link så er det en txt fil, som bliver foreslået åbnet med Notesblok.

Den ser således ud....

1000 = Samfund
1001 = Beskyttede venner
1002 = fra
1003 = Trusler
1004 = Installerede Antivirus produkter
1005 = CPU
1006 = Hukommelse
1007 = Mit Samfund
1008 = Lokalt Samfund Graf
1009 = Nyheder
1010 = Immunet Samfund Nyheder
1011 = Computer
1012 = Scan Computeren
1013 = Scan Efterspørgsel
1014 = Scan Indstillinger
1015 = Resume
1016 = Aktivitets Resume
1017 = Historie
1018 = Detaljeret Historie
1019 = Karantæne
1020 = Produkt
1021 = Opdatere Nu

,,,,,,,,,, og så viddere....

Hvordan du får det proppet ind i dit program aner jeg simpelthen ikke, men hvis dette ikke var en hjælp, så skal du bare se bort fra mit indlæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-11 17:41

Citat
hvis dette ikke var en hjælp, så skal du bare se bort fra mit indlæg
alle indlæg er velkomne måske er her flere som kan få gavn af løsningen når mystikken er opklaret, jeg har også spurgt i et andet forum og hvis løsningen kommer der, så vil i også få den at se her.
Er vi flere som bruger Immunet cloud antivirus?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-02-11 18:05

O.V.N. - jeg forstår ikke dit problem - jeg henter filen som *.txt uanset om jeg åbner filen, eller gemmer den. Jeg kan godt sende txt-filen til, hvis du vil have den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-11 18:38

Citat
jeg forstår ikke dit problem
problem eller ikke, txt filen er en oversættelse så brugerfladen på programmet bliver dansk, jeg har filen men mangler at flette den ind i programmet så den bliver dansk i stedet for som nu på engelsk

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-11 19:28

Det er en tekst fil der er sendt til udviklerne, den skal lægges ind i selve programmet, så det kræver man har source koden og kan kompile det med dk sprog

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-11 19:31

We've had many generous offers to translate Immunet Protect into various languages, so we're putting up everything we need translated in this forum.

We are going to provide simple .txt files, one per dialog, which can be edited and returned to this forum. We will also give screenshots of the specific dialog to aide in the translation process.

We're new to having community contributed translations, and are very open to any suggestions you have. This forum/topic is the place to discuss the process, to ask questions about it, and to suggest better ways of dealing with it.

http://forum.immunet.com/index.php?/topic/4-translation-process/

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-11 19:43

Tak for svaret Klaudi.
Citat
den skal lægges ind i selve programmet, så det kræver man har source koden
jeg og andre må vente indtil udviklerne tilbyder programmet på dansk, måske var der en metode så man selv kunne, det er der så ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-11 20:19

var så lidt

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 12-02-11 22:47

Hej ovn, godt at du fik svar på dit spørgsmål.

Du har nok bare været for tidligt ude