/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Seriel ata
Fra : 1195
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 11-02-11 15:35

har lagt win 7 på pc, har en controller (sata) (digitus 33101) (har læst den skulle være kompatibel med win 7..) monteret med en hd men win 7 kan ikke se den, kan godt se dem som er monteret på mit bundkort.
Har kørt med XP og der var ingen problemer det virkede som det skulle

nogen der har nøglen til dette problem

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 11-02-11 15:45
Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-11 18:42

Hej 1195 jeg er sku så træt af windows 7 at jeg når jeg får tid til det, vil sætte XP ind, den havde jeg aldrig problemer med på min gamle PC.
alan.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-11 18:54

Jamen tak for dit input Alan, mon ikke det er fordi du ikke bruger windows 7 ordenligt. Har du ikke noget hjælp at give så lad være med at skriv på et spørgsmål.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-11 19:05

Hej webnoob jeg er ked af at jeg har forstyret din tankevirksomhed, fordi man ikke lige har løsningen på problemet, så har jeg da lov til at sige min mening det er helt sikkert og jeg kan da ikke gøre for at du er vild med 7eren og jeg ikke er.
alan.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-11 19:10

Hjælper det 1195 at du er træt af windows 7, løser det hans problem?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-02-11 19:14

Gud fader bevares glem det, og få dig et liv.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-11 19:45

Jamen Alan jeg har skam et live, jeg har en dejlig kæreste og 4 skønne børn. Men forskellen på os to er nok at jeg er en professionel IT-supporter på arbejde og i min fritid hvor jeg også hjælper folk, ikke ved at fortælle dem jeg er træt af det de bruger, jeg kommer med løsninger uanset om jeg er fan af produktet. Men jo jeg er fan er windows 7, det er et så stort skridt fra vista og 7 er så meget bedre en XP fordi der er så mange flere funktioner der hjælper brugere og brugen af andre programmer. Ingen tvivl om at XP er et kanon godt OS men 7 er bedre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-11 20:15

alan57 >
Win 98 / NT4 / XP / Vista / Win7 er såmænd gode nok men ikke alt det gamle kører ikke ligegodt på alle styresystemer................men det er en forudsætning at styresystemerne at styresystemerne ligger rigtigt og især de rigtige drivere er installeret. Nogle programmer kan kun køre ordentligt i eks. 32 bit udgaven, og så er det ikke så godt hvis det er en 64 udgave der er sat ind.

1195 >
Kan du se den harddisk i diskhåndtering.
start > højreklik på administrer > diskhåndtering > kan den ses.
(Men vent med at gøre noget ved den harddisk før du har været her igen)

Kommentar
Fra : 1195

Dato : 12-02-11 09:21

ved ikke rigtig hvad der er sket i denne streng gået fuldstændig i børnehave

har fået det til og virke.

til eyvind
nej den figurerede ingen steder

Godkendelse af svar
Fra : 1195

Dato : 12-02-11 09:22

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-02-11 11:45

Selv tak, er altid glad for at hjælpe.