/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Blondinevits
Fra : Dulcona
Vist : 684 gange
10 point
Dato : 11-02-11 10:07

PÅ PIGE-BIKER-BAREN:

En gammel, blind cowboy går ved en fejltagelse ind på en pige-biker-bar (ude vestpå).

Han famler sig vej op til baren og bestiller en stor Jack Daniels.

Mens han sidder og sutter whiskyen i sig råber han til bartenderen:

"Hej, vil du høre en blondine-vits??!"

Alt bliver pludselig MEGET stille på baren...

Så lyder en dyb, hviskende pigestemme i hans øre:

"Før du fortæller din vits, cowboy, synes jeg - da du nu ER blind - skal vide 5 ting:

1. Bartenderen er en BLOND pige med et baseball-bat
2. Udsmideren er en BLOND pige
3. JEG er BLOND - og vejer i øvrigt 125 kg - og så har jeg forresten det sorte bælte i karate!!
4. Den pige, der sidder ved siden af dig til højre er BLOND, og hun er professionel fribryder!!
5. Pigen, der sidder til venstre for dig er BLOND - og hun blev sidste år kåret som "Miss Fitness of The Year"

Nåh, tror du stadig, du vil fortælle din vittighed, cowboy??"

Den blinde cowboy tænker sig om et helt sekund - så ryster han på hovedet og siger:
"NEJ, helt sikkert NEJ -- jeg orker simpelthen ikke at skulle forklare den 5 gange!!!"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 11-02-11 10:48

Hvordan holder man en blondine beskæftiget i 24 timer?

Man giver hende en pose M&M's og ber' hende om at lægge dem i alfabetisk rækkefølge.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-02-11 11:19

Hvordan kan man høre, at det er en blondine der sidder ved computeren?
Hun skriger, når hun ser musen.

2 blondiner diskuterer en opskrift.
- Hvad er der galt, spørger den ene.
- Der står at jeg skal putte smør på panden, men det bliver ved med at løbe ned i øjnene på mig.

17 blondiner venter uden for et værtshus. En mand spørger, hvad de venter på, og de svarer:
- En mere der vil følges med os ind, man skal være 18 for at komme ind!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 11:24

Blondinen skulle ned og have gardiner til sin pc, så hun siger til manden i butikken:
- Godav jeg skal have gardiner til min pc.
Manden siger at hun da ikke kan få gardiner til en pc.
- Halloooo jeg har ligesom windows!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 11:27

Brian og Bettina er begge blondiner. De var begyndt at komme sammen og en dag ville de gerne have et barn.

Brian ville gerne have en dreng at spille fodbold med, og Bettina ville gerne have en hun kunne pusle om.

Da Brian kun havde fodbold i hovedet, og Bettina ikke kendte til det frække, vidste de ikke, hvordan man gjorde, så Bettina ringede til sin mor. Moderen var heller ikke vild med at snakke om det frække, så hun sagde:

"Brian skal bare putte sin ynglings legemsdel ind, der hvor du tisser. Gør han det regelmæssigt den næste måned, så er jeg sikker på, at I får et barn."

Efter en måned ringer moderen for at høre, hvordan det var gået:

"Mor, jeg tror altså vi gør det forkert. Nu har Brian, hver nat den sidste måned stået med venstre fod i toilettet, og jeg er stadig ikke blevet gravid."

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-02-11 11:38

Hvorfor begraver man blondiner i trekantede kister ?

De spreder automatisk benene når de ligger på ryggen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 12:00

Spørgsmål:
Hvorfor skifter blondinen kun bleen på sin baby en gang om måneden?

Svar:
Fordi der står op til 10 kg på pakken.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 12:01

- Hallo, Kastrup, det er Blonde Lise. Jeg vil gerne ned.

- Opgiv venligst højde og position.

- Jeg er 1.72, og jeg sidder helt foran i flyet.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 11-02-11 12:59

En politimand stopper en blondine, som kørte den forkerte vej i en ensrettet gade:
Ved du hvor du kører?
Nej, men hvor end det er, kan det ikke være rart, for alle folk er på vej væk.

Hvad er blondinernes parrings råb?
Næste!

Hvad gør man, hvis en blondine kaster en håndgranat hen til en?
Samler den op, tager stiften ud, og kaster den tilbage.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-02-11 13:40

Citat
Hvad er blondinernes parrings råb?
Næste!

Sidste mand tømmer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 13:51

I Århus lokalavis stod der:
To blodiner er i nat frosset ihjel i deres bil, i den lokale Drive-in, hvor de var kørt ind for at se filmen: VINTERLUKKET!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 14:02

En betjent så en bil slingre hen ad vejen og stoppede den derfor.

Det viste sig at være en blondine der kørte bilen og da betjenten stak næsen ind ad vinduet og bad om at se kørekortet, fornemmede han straks at der osede af sprut.

"Jeg bliver nødt til at bede dig om at blæse i ballonen, så vi kan se om du har drukket.", sagde betjenten.

Blondinen blæste i ballonen mens betjenten kiggede på.

Betjenten: "Det ser ud som du har fået et par små stive til aften hvad?"

Blondinen: "Guuud, kan man også se det på sådan en?"

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 11-02-11 18:33

Tak for svaret Klaudi. Du var den første, så derfor point. De er jo næsten allesammen gode, så derfor lidt uretfærdig måske, men how ellers

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-11 18:40

Velbekomme