/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
tamagotchi
Fra : Creative1985
Vist : 785 gange
200 point
Dato : 09-02-11 14:31

Hejsa
Er åbenbart landet i et nostalgi-mode, og kunne godt tænke mig en tamagotchi, som den jeg havde da jeg var barn. Havde en Dino der hed rakuraku dinokun (de laves i Kina)

Dette er et spørgsmål, for dem der ved, hvad det er (sådan et "key chain pet" hedder det). En mini computer der simulerer et dyr, man så passer. Der findes mange forskellige dyr har jeg fundet ud af..

Det jeg leder efter, er en DANSK side eller butik der sælger disse tamagotchi's.
Men kom gerne med andre sider man også kan købe dem fra.

Mange tak på forhånd

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-02-11 15:37
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-02-11 15:39
Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-11 13:08

Jeg tænkte også straks Ebay, dog nok mere den britiske, da det af en eller anden årsag er den der viser mest fra Asien

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=tamagotchi&_sacat=See-All-Categories

Men så fandt jeg også denne. Det er i DK
http://www.toysrus.dk/S%C3%B8geResultat.aspx?q=tamagotchi

Kommentar
Fra : Creative1985

Dato : 10-02-11 13:29

Stouenberg og PrivateDK det er ikke den slags jeg leder efter.
Sverola har fat i den rigtige slags, men jeg leder efter en dansk side hvor man kan købe dem.

Men måske kan de købes i BR eller andre legetøjs forretninger?

Venter lige lidt med at godkende dette spørgsmål, da jeg håber at finde en dansk netbutik hvor de findes. Men tak for svarene alle 3 :)

Godkendelse af svar
Fra : Creative1985

Dato : 21-02-11 11:56

Tak for svaret PrivateDK.

Det link du gav (toysrus) kan ikke bruges da det ikke er den slags tamagotchi jeg leder efter.

Men har bestilt via Ebay, du dit svar bliver godkendt, mange tak :)