/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hårprodukter? Kan det fås i DK?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 09-02-11 03:41

Hej.

Jeg leder efter nogle hårprodukter som jeg ikke ved om jeg kan få i DK. Jeg har skrevet til de online forretninger i udlandet, som jeg ved har dem. De har alle svaret at de ikke sender internationalt endnu, men at de arbejder på det, så det måske sker en dag. Men det lyder til at det kan tage lang tid.

De produkter jeg leder efter hedder: White Rain Tropical Coconut, og L'Oreal Nature's Theraphy Mega Moisture.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med at finde dem. På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-02-11 12:10

Prøv at kontakte firmaet her: http://www.nicehair.dk/group.asp?group=429

hawaii7

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 09-02-11 13:26

Tak, men jeg har skrevet til dem har bare ikke fået noget svar endnu. Den serie de har hedder kun Nature ikke Nature Therapy.. Men venter på svar.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-02-11 13:49

Du kan finde de fleste varer på ebay auktioner,
det er ikke sikkert de skriver direkte at varerne sendes til DK
men jeg har fået sendt flere ting, selvom det ikke fremgår af auktionen,
det skyldes bl.a. at der er visse lande der er for mange problemer med at sende til,

normalt er der ingen problemer til Danmark,
men spørg,.. det koster ingenting.

http://cgi.ebay.com/New-White-Rain-Mosturrizing-Tropical-Coconut-Body-Wash-/300522133423?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45f883d7af

http://www.amazon.com/Oreal-Natures-Therapy-Moisture-Nurturing/dp/B000CPIMNA

http://cgi.ebay.com/LOREAL-NATURES-THERAPY-MEGA-MOISTURE-NURTURING-CREME_W0QQitemZ270491193930QQcategoryZ106255QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D6963834894457300537

søg evt.
ebay.co.uk
ebay.de
ebay.com

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 09-02-11 16:43

Jeg har fået svar fra Nicehair.dk de skriver at de ikke kender de to produkter og at de så enten er fra en af L'oreals consumerserier ellers er de ikke på markedet i Danmark.

Tak EA_HS.. Det vil jeg prøve.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 09-02-11 18:07

Jeg har kigget inde på amazon, og jeg må indrømme at selv om jeg meget gerne vil have de to produkter vil jeg ikke betale den sindsygt store fragtpris de har som er på 160-230 kr.. Det synes jeg er spild af penge når selve produktet kun koster 10-25 kr..

Ebay har kun et White Rain produkt og det er bodywash, jeg leder efter hårprodukter. Men jeg har skrevet til dem jeg kunne finde på Ebay med L'Oreal Nature's Therapy Mega Moisture. Jeg har allerede fået et par svar og de skriver at de kun sender til United State. Så nu må jeg vente på svar fra de andre.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 09-02-11 18:13

Men hvis der er nogen der ved om man kan få nogle af produkterne i DK er jeg meget interesseret. :)

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 09-02-11 23:41

Hvad med at kontakte firmaet direkte, og spørge hvor / hvordan du kan købe deres produkter,
her i lille Danmark,.. evt. med et link til et kort over Danmark,
måske aner de ikke hvad / hvor Danmark er,
eksempelvis bor der over dobbelt så mange mennesker, alene i Bangkok city og forstæder,
som der gør i hele kongeriget Danmark,.. total,...

du kunne jo gøre dem opmærksom på at Danmark rent faktisk findes i virkeligheden,
og ikke kun på LEGO æsker,

http://www.loreal.com/_en/_ww/tools/contact/consumer/index.aspx

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-02-11 20:06
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-02-11 20:11
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 15-02-11 04:31

Tak EA_HS . Har lige skrevet til dem. Så må jeg se hvad der sker.

Tak Kitekatmus . Men de mærker du har fundet er ikke de rigtige.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 20-03-11 18:11

Tak for svaret EA_HS, fandt ikke noget.