/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvilket piratspil?
Fra : papaqify
Vist : 963 gange
100 point
Dato : 07-02-11 17:17

Hej..
Jeg spillede for laaaaaang tid siden et spil hos en ven. Det var et piratspil hvor man sejlede rundt i Caribien. Man kan angribe skibe ved at skyde på dem med kanonerne (sjovt nok ) derefter i sværdkamp. Det samme med byer.. man kan komme i fængsel.. hvor man ser en, så vidt jeg husker langhåret, mand sidde i en fængselscelle... håber der er nogen der kender det.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 07-02-11 17:25

Hej det er her held og lykke med det

http://www.doublegames.dk/caribbean-pirate-quest.html

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-11 20:24

Kunne også lyde som Sid Meier's Pirates!, afhængigt af hvor langt "laaaaaang tid" er :)

Godkendelse af svar
Fra : papaqify

Dato : 07-02-11 20:27

Tak for svaret NobleK. Det var da dejligt Nu skal det bare købes

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 07-02-11 20:30

Det var så lidt. Og heldigvis er det jo ikke helt dugfriskt så det koster ikke så meget mere :)
http://www.spilpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=90971

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-02-11 15:08
Kommentar
Fra : papaqify

Dato : 08-02-11 15:14

Sp4nker: Der skal jo installeres noget. Jeg vil hellere købe det fra en butik og nu er det jo ikke fordi 68 kr+ fragt er mange penge :p en uges lommepenge

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 08-02-11 16:13

Det er faktisk 68 kr INKL. fragt