/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvem stemmer du på?
Fra : PeterTheisen
Vist : 897 gange
10 point
Dato : 07-02-11 14:49

Hvem stemmer du på ved det kommende folketingsvalg?

Jeg stemmer Venstre.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-02-11 14:52

SF

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 20 point
Dato : 07-02-11 14:53

Sidste gang stemte jeg også Venstre - men næste gang får de ikke min stemme.

Det bliver enten S elle SF - men det vigtigste er, at vi skal have udskiftet regeringen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-02-11 15:02

Det afgøres måske først,når jeg står i boksen.

Jeg har flere gange fulgt min overbevisning...... indtil jeg går i stemmeboksen.....og så stemt på noget helt andet. En pludselig indskydelse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-02-11 15:20

Hvor mange forskellige steder opretter du de samme spørgsmål på?

Jeg kan se, at du også findes på Studieportalen:
http://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=968035

Hvem stemmer du på?
9 minutter siden af OkseKokse

Hvem stemmer du på ved det kommende folketingsvalg?

Jeg stemmer Venstre.

Profil: Økse Køkse, 25
Uddannelse: STX (1. år), SP-rang: Praktikant

Aktivitetsoversigt
Økse har besvaret spørgsmålet Vil der blive ved med at strømme blod... .

Økse har oprettet et nyt spørgsmål: Hvem stemmer du på? .

Økse har oprettet et nyt spørgsmål: Vil der blive ved med at strømme blod... .

Økse har besvaret spørgsmålet Er der stor chance for at overleve? .

Økse har oprettet et nyt spørgsmål: Er der stor chance for at overleve? .

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 07-02-11 15:56

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-02-11 16:19

Selv tak!

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 08-02-11 06:24

Hej oksekokse/Peter Theisen.
Man kan godt høre hvor du kommer fra nemlig venstres ungdom, roden til alt ondt.
Nu har den regering vi har nu ødelagt mit land, med venstre som det ledende parti og DF til at støtte det hele.
Det må heldigvis se dårligt ud for jer gribbe, når du tyer til denne måde at komme ud med dit budskab på.
Hør kokse du skulle ikke ryge så meget hash, det svækker åbentbart din dømmekraft.
Nej giv os Helle T og Søvndal så får vi måske noget af gamle danmark tilbage.
PS: jeg syntes at i skulle give privathospitalerne nogle flere penge for dem de har fået indtil nu er da ikke nok, det er jo kun os skatteydre der betaler ikke sandt?.
Havde det været "oversyltens" nr 2, egne penge så havde de ikke fået så mange penge, det er helt sikkert.
Efter min mening skulle denne mand for retten.
MVH: alan berg.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 08-02-11 12:05

stemmer enten Enhedslisten eller på de Radikale, venstre samarbejder med DF og min overbevisning er at DF ødelægger det danske demokrati.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-02-11 14:39

det er jo pest eller kolera...

men nu har vi haft pest i alt for lang tid...det er på tide man skal prøve noget nyt antibiotika.

S hele vejen til Amager banken

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-02-11 21:32

Ja, jeg må le, når allan57 skriver om at forgylde privat-hospitaler...

ALLAN.!!! Læs venligst om din partikammerat, Bent Hansen

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/02/06/000912.htm

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-02-11 00:56

Her kan jeg helt følge Heidi-Ho.Bent Hansen er i den grad en hykler.(Godt man hører til den nord jyske region).Men det er jo hele den røde blok`s filosofi. De tordner også mod privatskoler.Og hvad sker der liè: Jooooeeee...... vi sender da lige vores børn i den skole,der er mest egnet til dem......
Bob bob!!!!!!!!!
Det er så typisk socialdemokratisk,dette dobbeltspil.
Derfor risler det mig også koldt ned at ryggen,hvis Helle Thorning kommer til.Hvad angår dansk økonomi.Vores "velfærd" vil blive baseret på udenlandske "L'EASY " lån.
Prøv at gå lidt tilbage i historien.Det har altid været socialdemokratisk politik,at låne til "socialdemokratisk velfærd".Hvis i gider,start med at se om Hans Hedtoft`s "bedrifter".Videre til H.C.Hansen,Viggo Kampmann,Jens Otto Krag OG...... ikke mindst Anker Jørgensen.Der nok var en sympatisk person. Men nok den ringeste statsminister Danmark har haft,hvad økonomi angår.

Min konklusion er: Alle de Socialdemokratiske statsministrer,vi har haft i nyere tid,har påført Danmark en gældssætning,der har været til stor skade for landet.
Man kan sige hvad man vil,men fakta er at Poul Schlüter og Anders Fogh,begge fik Danmarks økonomi rettet op igen.

Helle Thorning......... gu fri mig vel..... hun bevilger os alle kontanthjælp.
Nu hørte jeg lige at indvandrerne,koster os mere end efterløns-ordningen.Nemlig 15.000000000000
Er der nuller nok. (15 milliarder kr. årligt).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 09-02-11 12:14

Hej Heidi-Ho Bent har engang været sd, men det er han sku ikke mere han er blevet et magt menneske ikke andet, desuden lyver den mand så det fløjter og han burte udskiftes med samme, men der er jo dårlige SDer og der er gode SD og som jeg ser det er der heldigvis flest gode, men tak for oplysningen for det havde jeg ikke læst.
MVH: Alan

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-02-11 14:33

Mosebaek, medovenstående skriv fra dig in mente - vi to, har aldrig været mere enige.
Udover de sager du har nævnt, hvem husker så ikke:

Poul - uld i munds kvajeoptræden mht. til Salman Rusdie besøget.

Lange Svends løgn om Stoltenberg

Jacob Trafikminister -og næstformand i færdselskommisionen, optræden på motorvejen mellem København og Ringsted med 173 km/t
Hykleren havde lige forladt folketingets talerstol, hvorfra han tordnede mod højere fartgrænser på lande -og motorveje, da hykleren, vildt ræsende, blev stoppet af politiet - inden det gik grueligt galt.
Jacob foden på speederen, blev heldigvis ikke genvalgt.

Eller hvad med Freddy - det skider jeg på - Black, optræden i EU. Freddy Boksehandske kom oppe og slås med en Portugisisk minister .....ha, ha, ha, Freddy havde kaldt ham en korrupt stodder.

Nu gider jeg ikke at rode i snavset fra besættelsestiden. Det må komme en anden gang.

Ligeledes om Kommunisten Sohn, der lige pludselig blev kapitalist - åh ja, man har et standpunkt til man får en ministerbil, og fed ministerpension......

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-02-11 14:57

Hov Mosebaek. Jeg glemte lige...
Du bliver næppe beskyldt for at overdrive, når du skriver at indvandringen koster DK. 15 milliarder kroner. - Du underdriver, gør du.

Det rigtige tal er:http://www.information.dk/telegram/258655

Ja, det koster jo, at blive kulturberiget....

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-11 11:15

Og hvad vil i så lige gøre ved alt den dyre indvandring?.
Ingenting, simpelhen fordi bla: DF kan ikke gøre noget som helst, fordi at der er skrevet under på så mange ting i FN og EU at de danske politiker nu er bundet af alle muglige erklæringer der forbyder dem at røre ved noget af det, derfor har DF mistet den største platform de har kørt på i så mange år nu.
Så det bliver sku sjovt at høre hvad de vil hive op af hatten denne gang.
Gad vide om folkepensionisterne kan få en hund mere til kattemad? åh jo det parti hjælper virkligt de små i samfundet, men hvad det gjorde Fremskridstpartiet jo også, mens skattesnydre blev fremhævet som helte og hvor mange hoppede ikke på den?.
De glemte bare at der skal jo betales skatter hvis vi vil have gratis læger og sygehuse osv:, men det blev der ikke talt om, gad vide hvad der ikke bliver talt om når det kommer til DF.
alan