/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kbh.->Ottawa ->New York -> Kbh.
Fra : PeterPeter
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 04-02-11 21:17

Kære alle

Vi skal i uge 28 og 29 besøge vores familie i Ottawa, Ontario, Canada.
Derefter er det vores plan, nu når vi er derovre - at tage en uge (uge 30) efterfølgende, til New York.

Men hvordan gør vi dette billigst ??

Kan man overhovedet, bestille en billet fra KBH - Ottawa NewYork - Kbh - så kunne vi jo bare tage en bus efter de to uger i Canada, ned til New York.
Dette er vores optimale løsning.

Man kunne også bestille tur-retur billet kbh-ottawa-kbh og så "bare" tage en bus frem og tilbage mellem Ottawa og New york. Eller et fly frem og tilbage...

MEN - Vi er 2 voksne og 4 børn (18, 13, 9 og 5 år)

Hvordan pokker gør vi dette billigst - samt også gerne nemmest ??

Nogen der kan hjælpe os ??

Jeg har kigget på SuperSaver og Momondo uden rigtig at kunne finde nogle gode svar....

Håber en af jer kan hjælpe

Fortsat god aften....

/Peter

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 04-02-11 22:25

Har faktisk fundet ud af, at Travellink ved er det nærmeste jeg kommer på et site der kan løse mit problem

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterPeter

Dato : 04-02-11 23:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål