/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Skabelon til spørgeskema
Fra : DG21
Vist : 24269 gange
50 point
Dato : 03-02-11 13:36

Hejsa

jeg skal snart til at lave en undersøgelse på mit arbejde, og skal derfor lave et spørgeskema.

Er der nogle som ved hvor man kan finde en skabelon til et spørgeskema gratis?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-02-11 14:26

Du går ind vi word og under under skabeloner finder du vurdering af mit arbejde...

Kommentar
Fra : DG21

Dato : 03-02-11 15:07

Citat
Du går ind vi word og under under skabeloner finder du vurdering af mit arbejde...

Det ved jeg ikke hvor ligger? kan ikke finde det? har du en bedre beskrivelse af hvordan man finder det ?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-02-11 15:31

Du åbner word, trykker på ny og så kommer der i hvert fald hos mig en 40 50 skabeloner...

Mindst én af dem er om arbejde.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-02-11 15:59
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-11 16:21

Det er jo ikke sikkert at DG21 har Office Word!

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-11 17:20

En skabelon kan have mange forskellige udforminger.
Hvad skal der spørges om, hvad er svarmuligheder.
Lav selv dit eget skema, da det skal tilpasses opgaven.
det er helt gratis.

hawaii7

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 03-02-11 21:46

Det er også en mulighed at lave det elektronisk. Denne er ganske gratis (10 spørgsmål pr. undersøgelse og 100 besvarelser) og der findes sikkert andre tilsvarende:

http://da.surveymonkey.com/home.aspx

Godkendelse af svar
Fra : DG21

Dato : 04-02-11 11:37

Tak for svaret hawaii7.

Kommentar
Fra : DG21

Dato : 04-02-11 11:38

Tak for svarene

jeg kom til den løsning at jeg selv prøver at lave et.

Kommentar
Fra : nook

Dato : 11-04-11 10:57

Som janni_s skriver er der massere af online programmer som kan hjælpe. Der er også en del som er gratis, eller som har en gratis prøve periode. Jeg har selv arbejdet med Enalyzer igennem mit arbejde. Googlede denne: http://www.enalyzer.dk/surveysoftware/spoergeskema-skabelon.aspx

Det lader til at de har en del skabeloner. det er nok ikke helt dumt, at tage udgangspunkt i et gennemprøvet professionelt skema, og så rette det til, til det man behøver. Tag ikke fejl - det er meget nemt at få formuleret et spørgsmål på en måde således at resultatet er ubrugeligt.