/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
E-cigaret hylstre med nikotin? Hvor??
Fra : BilalKinali
Vist : 2646 gange
450 point
Dato : 01-02-11 21:14

Hej, jeg havde bestilt e-cigaret sæt fra http://www.trykspar.dk/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=188_230&products_id=1188

Nu skal jeg have hylstre til den, men jeg kan ikke finde nogen der passer til den her MED nikotin i??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-02-11 21:23

Udforsk siden, der er både hylstre og refill.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-02-11 21:33

Oups.....jeg trækker mig, de har ikke noget nikotin.

Prøv dog helt at stoppe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-11 22:12

Måske her

http://www.cigaretten.dk/

men det er svært at vurderer om størrelsen er den rigtige, men klikker du videre til webshoppen, er der i venstre side en - kontakt os - hvor du kan spørge

Bortset fra det, har jeg hørt at andre med fordel køber dem i England... men ikke hvor

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-02-11 23:34
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-02-11 23:47
Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 02-02-11 01:29

Jeg bruger dette mærke, men ved ikke om de passer til til den e-cig. Du kan også her købe væske indeholdende nikotin.

Held og lykke

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 02-02-11 01:30

Hovsa, glemte lige linket:

http://www.oksmokey.com/test-cat.html

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-02-11 03:19

det er dét der er problemet, der står ikke model på den jeg har fra trykspar. Jeg har kontaktet dem for at høre mere, afventer svar.

Der er også nogen der siger man kan købe hos apoteker, tror jeg ikke rigtig på?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-02-11 03:32

Nollerik, kender du noget til væsker?

Kan man bare komme det i den normale patron?

F.eks. http://www.esug.dk/?c1=E%2DV%C6SKER&ItemNo=1000

Kommentar
Fra : pjuller

Dato : 02-02-11 07:03
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-11 07:25

Dem fra apoteket er UDEN nikotin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-11 07:29

Nu har jeg sendt en mail til en der handler vædsken i England, så må vi se om jeg får svar

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-02-11 07:46

pjuller, kan man bare bruge den på sin normale patron??

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-02-11 07:51

http://myecig.eu/en/menthol-flavour-en/myecig-micro-en-2-3-4.html

Her er der to modeller der kunne ligne min. Micro og Super mini. Ved dog ikke hvilken der kan passe... :S

Kommentar
Fra : pjuller

Dato : 02-02-11 08:07

Ja, du kan bruge den på hvilken som helst. Det skulle også være allerbilligste rygealternativ. Når vattet i patronen bliver for ulækkert, har jeg læst mig til, at det kan vaskes eller man kan bruge et eller andet filtervat, man også bruger i akvarier.
Kig lidt på siden, der er masser af informationer om alt muligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-11 08:08

Bilalkinali.... er du sikker på at der nikotin i ampullerne i dit sidste link??? der står mentolsmag, men det er jo ikke ens betydende med at der også er nikotin??

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-02-11 08:09

ja det er en god side. Dog mærkelige væskesmag, såsom cola og lakrids osv.. :D sjovt nok

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-02-11 08:11

nordsted, nej det er rigtigt.. Synes det er lidt svært at finde ud af det her med e-cig.... Ender nok med at jeg køber væsker istedet.. :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-11 08:14

Som skrevet længere oppe i tråden, så har jeg sendt en mail til en der køber vædsen i England, så må vi se hvornår han svarer --- og der er nikotin i den vædske

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-02-11 08:16

jeg har god tid.. :)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-02-11 09:09

Citat
Dog mærkelige væskesmag, såsom cola og lakrids osv

Hvilket kan friste folk der ikke har røget og ikke vil begynde.

El-cigaretterne er jo skide smarte, men jeg tror alligevel man skal være forsigtig med at trykke på powerknappen i røgfrie områder da det virker provokerende......på linie med hvis børn stod og pattede offentligt på lakridscigaretter (kan man købe dem mere?)

Dette er ikke et moralsk opstød fra mig, jeg er fhv. ryger men ikke fanatiker

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 02-02-11 12:27

LuffeA:

Det er jo svært at stopppe uden videre og nikotin er ikke det der er det skadelige og dødelige i cigaretter. Det er især tjæren.

Dengang jeg stoppede brugte jeg Nikorette nikotin inhalatoren. Den der hvide plastikdims der lidt ligner en cigaret. Den er virkelig effektiv, jeg kunne gå i byen og drikke mig skide fuld uden at få lyst til at ryge. Man skal bare suge igennem engang imellem. Folk tror man skal have den i munden og gå og nyde den, men i virkeligheden skal man bare suge helt vildt i den engang imellem, så KAN man nærmest ikke ryge mere.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-02-11 12:43

Citat
Det er jo svært at stopppe uden videre

Min læge bankede mig i hovedet et par dage før jul, jeg tog så den beslutning ikke at bruge alternativer for at dæmpe risikoen.
Abstinenserne var ikke slemme, det eneste jeg virkelig manglede var morgensmøgen der jo helst skal helt ned i tæerne

Accepteret svar
Fra : lasama

Modtaget 450 point
Dato : 04-02-11 10:27

Jeg bruger selv en E-cig.
Men dog en af de bedre.
Nikotinvæske må ikke sælges i Danmark, men du må godt indføre til eget forbrug.
Så jeg køber altid min væske (også E-cig en tornado) fra England.
Det kan godt betale sig, at købe en ordentlig en.
Der er et dansk forum om E-ciggen.
http://ecig-forum.dk/vbulletin/forum.php

Jeg handler selv med:
http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/products/electronic-cigarette-starter-kits-products.html

Og

http://www.liberty-flights.co.uk/products.asp

Der er nogle koder så du får rabat hos TW: T4BE699 -7,5%
og hos LF: ECR69 -15%

Godkendelse af svar
Fra : BilalKinali

Dato : 05-02-11 07:50

Tak for svaret lasama.

Fed side, har bestilt en super white. :)

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 05-02-11 08:15

selv tak

Du kan få megen hjælp på forummet, med hensyn til køb af cig, væske og hjælp til hvis du selv vil blande.