/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tv-kanaler.
Fra : Mosebaek
Vist : 727 gange
150 point
Dato : 31-01-11 21:08

Daw!

Er ved at kigge på TV-pakker,fra de forskellige udbydere.Og som forventet,er ca. halvdelen af kanalerne "fyld",som man ikke gider se.

Men een ting irriterer mig grænseløst: De har alle 30-40 kanaler i en "dynge",med logo,altså.
Ingen navne. DR og TV2 m.fl. kan man selvfølgelig kende.... men de andre ???
Jeg er ved at få pip og susen for ørerne,af at glo på dette.

Findes der mon en liste,med logo og navne ved siden af.Eller een hvor man kan klikke på logo`erne,
for at få lidt ekstra oplysninger.
Jeg gider ikke købe 35 tv-kanaler,og kun ved hvad de 10 indeholder.

VH. Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 31-01-11 21:19
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 31-01-11 21:23

Hos BoxerTV kan du klikke på logoet - og få lidt yderligere oplysninger:

http://www.boxertv.dk/?gclid=CJTI6eul5aYCFZgA3godN3hTgA

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-01-11 21:33

Jaaeh.... det hjælper.Men jeg kan godt bruge flere.........

Har lært af konen at være krævende.

Jeg lukker nok ikke før imorgen.Så i har god tid,til videre efterforskning.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 31-01-11 21:44

Hvad med denne her er logoer og programoversigter over dem du ønsker at foretrække.
Under kanaler kan du se dem og lave en liste over dem, hvis programmer du ønsker vist lige nu.

http://ontv.dk/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-11 21:48

Jeg opgav også, jeg valgte den store pakke og så søgte jeg manuelt på kanalerne, så bestemmer jeg hvilke kanaler der er på TV. Og jeg har kun 30 kanaler installeret incl. 5 børnekanaler til børnebørnene.

Og så må man betale for andre 25 kanaler man ikke gider se.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-11 22:21

Citat
det hjælper.Men jeg kan godt bruge flere

Der er jo ikke flere i de danske pakker

Så hvad vil du med en TV-kanal fra Taiwan....

Vores satreciever modtager fra ASTRA - der er ca. 1000 kanaler....

ZDF alene har ca. 20 (i alle genrer) - men dem vil du ALDRIG få i danske TVpakker.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-11 22:23
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-11 22:24

Vi er i en antenneforening og jeg tror der er ca. 55 kanaler. Incl udenlandske, som tyrkiske, pakistanske o.s.v.

Jeg klarer mig med danske, svenske, norsk, engelsk og tyske.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-01-11 22:43

Citat
Der er jo ikke flere i de danske pakker

Jeg er også godt tilfreds.Jeg har også go`e gamle Astra.Men ikke de moderne digitale.
Men kan stadig se ca. 25 (gratis) Astra kanaler.Har set utallige Spaghetti Westerns der.

Nå,det var en sidespring.Nu vil jeg lade Kandu hvile,til i morgen. Jeg lader høre...........

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-11 00:35

Og i vores antenneforening har vi stadig analoge kanaler, og det har de lovet at vi vil have i 10 år endnu.

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 01-02-11 00:59

Hej

På en eller anden måde, så er det med TV pakker som, når Politikerne, alt efter farve, synes at pressen er for hård ved Helle Thorning, eller Lene Espersen, Henriette Kjær osv.

Lad os tælle til 3 og så allesammen opsige vores forskellige TV abonnementer, alle med begrundelsen, vi vil ikke betale for mere end vi ser.

På samme måde skulle den samlede presse udeblive fra statsministerens tirsdagspressemøde. med begrundelsen, Bette Lasse, du vil jo kun have os når vi holder med dig...

VH@ns

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-02-11 11:28

Tak for svaret refi.Har fået identificeret mange af tv-kanalerne.

VH.Mosebaek.