/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Picasa webalbum slette billeder
Fra : Eyvind
Vist : 4558 gange
50 point
Dato : 30-01-11 22:19

Hej.
Hvordan er det lige at man sletter sine billeder ind i Picasa-webalbum.
Jeg har på et tidspunkt lagt nogle billeder ind, men nu vil jeg gerne rydde op.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 60 point
Dato : 30-01-11 22:32

Du går bare ind i dine mapper med billeder og sletter dem som alt andet på din computer...

klikker på billedet - ind i Mappe, ned i rullemenuen og finderFjern fra Picasa

enkelt og elementært...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-11 22:39

Det er et webalbum - billederne ligger ude hos google-Picaso, og jeg kan ikke finde nogen slettemulighed. Jeg er logget ind hos google, og det er mig selv der har lagt dem ind en gang.
Måske er det lagt ind via Wave eller buzz

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-01-11 22:45

Du skal selvfølgelig logge ind på Picasa, eller kommer du jo ikke i kontakt med dine billeder...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-01-11 22:46

Jeg ved udemærket at det er et webalbum, jeg bruger selv Picasa

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-01-11 22:53

Præcis som der bliver sagt, det er jo et album ligesom du har det på computeren derhjemme.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-11 10:29

Ok ok ok - så er det nok fordi jeg får adgang til de billeder via min google-webmail, med nogle faner, hvor der på en af dem står "Mine billeder"
Jeg må prøve at logge direkte ind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-11 10:51

Nu fik jeg slettet et par billeder.
Men mit problem er nok at jeg har afprøvet disse tjenester:
Google-wave / Google-doc / Google-buzz / Google-picasa.
Og at den kære Google har koblet det hele sammen.
Når jeg åbner gmail i browseren fremkommer muligheden for Picasa billeder.

Jeg må prøve at komme en anden vej ind til Picasa...................og slette billeder.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 31-01-11 13:37

Når jeg er logget ind på google, og vælger fotos oppe for oven, får jeg en oversigt over mine albums når jeg står på fanebladet 'mine billeder'.
Hvis jeg åbner et af albumene, kan jeg under redigere vælge 'slet album'.
Hvis jeg inde i et album åbner et billede, kan jeg under redigere vælge 'slet billede'.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-11 16:14

Tak for svaret webm.
Så lykkedes det...............................med et dobbeltklik på billederne > rediger > slet.
Det var jo stort set det du sagde.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-01-11 23:00

Nemly