/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
google docs stavekontrol, skod
Fra : troldenesdhb
Vist : 1642 gange
100 point
Dato : 30-01-11 13:15

Kan det passe at google Docs stavekontrol er helt hen i vejret?

Jeg har valgt Dansk, men den sætter rød streg under næsten hvert ord.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-01-11 13:33

Jeg tror det er noget at det som den ikke kan klare, nemlig en dansk stavekontrol.

Prøv at skriv en engelsk sætning og du vil ikke finde røde streger- men skriver du den på dansk så kommer de røde streger. Du kan under vis, hakke fluebenet af- så du ikke bliver generet at de røde streger.
Men så må du kontrollere stavning på anden vis- det er jeg ikke lige løsningen på hvis du vil skrive i google.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-01-11 15:51

Den er sgu da helt hen i vejret, jeg kan i hvert fald ikke gennemskue den.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-01-11 15:53

Citat
Den er sgu da helt hen i vejret

Ja, den er ikke særlig udviklet- på dansk altså, men OK i en snæver vending, hvis man ikke har andre programmer

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-01-11 16:39

Ja, det ses også tydeligt i deres oversættelses funktion.
dansk -> engelsk. Er dybt imponeret over hvad den kan
engelsk -> dansk Er anvendelig til at give forståelse for min far på +70

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-11 20:16
Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-02-11 13:57

surt, men håber det kommer igen