/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slet min profil
Fra : stincray2003
Vist : 362 gange
40 point
Dato : 29-01-11 18:58

slet min profil tak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 19:09

Skam, du ikke kalder dig J_ørn =
så bliver du nakket før du overhovedet kommer herind,
og så siger kandu, at de ikke går ind for RACISME/ eller det der er VÆRRE
PERSONLIG forfølgelse af brugere...
Men at ALLE (bortset fra) har ret til at sige/ skrive deres mening.
smid en masse spam ud herinde og du bliver slettet.
Du kan begynde med en MASSE

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-01-11 19:12

Ved du vist godt:Kan ikke lade sig gøre.Måske når Kandu bliver nedlagt.

På den anden side:Den spiser jo ikke brød.Profilen.Her får du endelig noget der er gratis,i årevis.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-01-11 19:13

Hvorfor tror du det disken? Du har da hærget meget længe med dine fordrukne ulæselige indlæg. Men du har da ret, det er træls man ikke er lige så konsekvent overfor dig. Heldigvis er du for det meste så skæv du er nødt til at oprette nye login's

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-01-11 19:18

nomore,kom nu ud og få ordnet den kaliber.Massèr den ved hjælp af en skruetvinge.Køb så en injektion sprøjte.Og sprøjt symaskine olie ind i gummibælgen.Så kører de bremser resten af bilens levetid.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 19:25

Citat
Hvorfor tror du det

Gud___ nu er du sgu på banen igen
var der ikke mere ØL på den Lokale, eller er du sunket så dybt,
at du absolut skal fyre dit bræk af herinde igen.
--
Kandu teamet??????? kan sgu da bare nakke min profil, hvis de vil,
jeg er FANDME ikke afhængig af dette latterlige og person fjendske forum,

Men frem kommer du altid, når der skal nakkes/ drilles/ moppes,
sammen med en anden FLOK kyllinger - herinde, der kagler godt i samme kor = når de synger værst.
Få dig sgu da et LIV uden for kandu.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 19:27

Citat
kom nu ud og få ordnet den kaliber

For køligt, nu.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-01-11 20:38

stincray2003 - hvorfor vil du slettes, så vidt jeg kan se - har du kun stillet 1 spørgsmål.
Nemlig dette, og du har formodentlig heller aldrig deltaget i spørgsmål.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-01-11 23:39

slet min profil tak

Selv tak, skulle det være en anden gang!

Annuller spørgsmålet
Fra : stincray2003

Dato : 30-01-11 10:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål