/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Mand med en trylle bowlerhat
Fra : Surf
Vist : 1247 gange
50 point
Dato : 28-01-11 19:10

Jeg kan huske at jeg så en tysk film eller serie for flere år siden

Hvor der handler om en mand som ikke sagde noget eller var stumt i flm eller serie, han hadvet et jakkesæt på og en bowlerhat på

Men det var en betsemt bowlerhat for når han tog fingern rundt om bowlerhatens knold eller hvad den nu hedder langd bowlerhattens skygge

bliv han en lille levedene dukke artig mand
Og han kunne også sidde på en vinge af en flyver mens den flæj i luften

den sidste film jeg trode detvar med ham, fik en lov til at låne den så han kunne sidde på en vinge på et stort hat
ham der vil låne den ville smide den ned til ham men den fløj en anden vej og flere slås og den og den bliv så rive i stykker

JEG HAR LEDT PÅ GOGLE EFTER DET

Nogen der ved hvor jeg kan finde en link eller noget info om den film/serie

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-01-11 19:41

Kan det være denne her?

Eller er hat jo Hut på tysk og trylle hedder zaubern...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-11 23:19
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-11 23:37

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 75
- Annullerede 181
- Slettede 1
Ialt 259

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 13:35
Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 30-01-11 01:01

Tak for svaret dova.