/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia expressmusic
Fra : Avant85
Vist : 1124 gange
300 point
Dato : 28-01-11 15:59

Min datter har en Nokia 5310 XpressMusic. Den har virket upåklageligt -MEN - Nu vil / kan den ikke vise kontakterne. Når vi så prøver med et andet simkort og prøver at kopiere kontakter fra sim til tlf, ser det ud som om, at den kopierer et vist antal fra sim til tlf, men den kan ikke vise dem.

Vi har forsøgt at "grundstille" den til fabriksindstilling. Men så vil den ha' en sikkerhedskode.

Vi har forsøgt med den generelle, som henvises til i manualen "12345" men den giver ingen resultat

Hvad kan vi gøre ? Er der et eller flere gode forslag til løsningen ? Er der nogen som evt, ved hvad det koster at få den "funktions-chekket" Det er jo begrænset hvad det kan betale sig at ofre på en mobil

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 28-01-11 16:06

Ja hvor sværet kan det være her er feks., en der virker..........

http://www.guloggratis.dk/telefoner/nokia/5310/annonce/9915032

Bassebo....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-01-11 16:06

Er den blevet indstillet til kun at vis kontakter fra sim?

Accepteret svar
Fra : jabalya

Modtaget 300 point
Dato : 28-01-11 20:58

Har du prøvet at gå ind i :
-menu
-kontakter
-indstillinger
-hukommelse i brug
-vælge: telefon og sim

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 28-01-11 21:00

Kortoververden
Jeg forstår vist ikke helt. Hvordan ser jeg det. Og skulle den så ikke vise kotakterne

Den kan starte på simkortet og jeg kan komme rundt i menuen, men den vil/kan ikke vise kontakter.

Jeg kopierede dem over fra sim til tlf. Jeg har ikke slettet dem på simkortet, og så skulle jeg vel kunne se dem der

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 28-01-11 22:41

jabalya

Mange tak for tippet. Jeg har prøvet det og fundet ud af at hukommelsen på tlf muligvis er røget eller i uorden

Men når jeg sætter den til sim alene, så kan jeg se kontakterne

Tak for hjælpen

Avant85

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 28-01-11 22:41

Tak for svaret jabalya.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 28-01-11 23:32

Selv Tak
Held og Lykke