/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
TV'et viser "Intet signal"
Fra : akle
Vist : 1461 gange
200 point
Dato : 28-01-11 13:10

HJÆLP!
Herrehåndbold i aften på TV2 men..... Hvordan kan vi få mulighed for at se det, event på PC???
Vi har anmeldt TV-fejlen til vor udbyder, men det kan tage sin tid på grund af weekenden.
Har pc med såkaldt Multimedie, styresystemet er Vista.
Håber på hurtige gode råd.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-01-11 13:14

Det ser du bare på tv2 på computeren. Det gør jeg som regel. På tv2 sputnik, men du skal oprette dig som bruger af tv2.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 13:18

Hvem ewr udbyder ??????

Flere af dem har GRATIS web-TV......

Accepteret svar
Fra : fdbm

Modtaget 210 point
Dato : 28-01-11 13:24

Gå ind på:

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=103371&part=sports

- der vil senere i dagens løb dukke nogle stationer op, som giver gratis adgang til at se kampen streamet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 13:30

Citat
Håber på hurtige gode råd.

Hvad så med at deltage.....

Kommentar
Fra : akle

Dato : 28-01-11 14:56

Vil afprøve de forskellige forslag. Foreløbigt tak!

'fdbm' Lyder interessant!

'refi' Jeg sidder ikke standby ved pc'en hele tiden. Har andre gøremål også.

Min udbyder er SE (Syd Energi) Fibernet (kabel). Analog tv-pakke.

Vender tilbage.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-01-11 15:08

Køb en sixpack og bank på hos naboen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-11 15:16

Pas på det link her
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=103371&part=sports
det kræver ofte at du skal installere et eller andet før du kan se noget

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 28-01-11 16:20

@Klaudi og akle:
Det er rigtigt at der nogen gange skal installeres en specifik player først, men om så det TVU, Sopcast eller StreamTorrent så er det såmænd både nemt nok og uskadeligt.
Jeg bruger selv myp2p.eu til både fodbold og tennis og 'others', og det fungerer da nogenlunde tilfredsstillende selv om streamede udsendelser af og til 'falder ud' og skal 'genopfriskes'. Bemærk forøvrigt, at der nok er nogle sekunders forsinkelse på streamede udsendelser ift. real-time.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-11 16:29

Det er måske sikkert nok, men lige pludselig har man installeret noget "lort" så vær varsom med hvad der klikkes ja til

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 28-01-11 17:27

Tak for svaret fdbm. Det blev da i hvert fald til en trøst, - også en anden gang der er noget galt.

Tak også til 'klaudi' for advarselen, - skal nok være forsigtig.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 28-01-11 18:52

Selv tak til akle!

Har forøvrigt selv via myp2p.eu fundet den tyske station hvor jeg skal se håndboldkampen i aften. Der er lige nu noget tysk 2. divisions fodbold, men 20:30 kommer der håndbold:

http://www.stopstream.com/ch4.html

God fornøjelse i aften!

Kommentar
Fra : akle

Dato : 28-01-11 23:14

Jotak!
Det var en mega fornøjelse, for vi vandt!