/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Farvel Ole Sohn
Fra : Dulcona
Vist : 710 gange
50 point
Dato : 28-01-11 09:07

Hvor er det skønt at vågne til nyheden om, at denne usympatiske, løgnagtige, røde, hykleriske, stasi og moskva-sympatiserende kapitalist Ole Sohn, øjensynligt åbenlyst har kvajet sig så meget, at han forhåbentlig aldrig bliver finansminister. Det er mere end svært at have sympati for ret mange politikere, men netop den løghnhals slår alt og skulle forbydes adgang til Folketinget.

FØJ sir jeg bare!!!

http://www.bt.dk/politik/ole-sohn-bliver-anklaget-dobbeltspil

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 60 point
Dato : 28-01-11 09:22

Hvis løgnhalse blev forbudt adgang til folketinget.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 09:42

Ja det er rigtigt luffe, men det kan altså gøres mere eller mindre elegant og omtalte Ole Sohn minder om en elefant på rundvisning hos Bing og Grøndahl og er komplet uegnet som minister

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 09:55

10 års skolegang og en ufærdig HF er ikke ligefrem et kanongrundlag for at skulle styre landets finanser som finansminister.

Manglede jo også lige 15 mia i "fair løsning", men dem skulle han nok finde hen ad vejen.....Ja da selvfølgelig. De ligger jo lige foran ham i boligejernes lommer, som han IKKE vil røre ved, eller hvad tror I?? hehe

Citat
Uddannelse og erhverv
Hf-kursus, Gedved Seminarium, fra 1972 til 1973.
Egebjerg Skole, , fra 1960 til 1970.

Forlægger, fra 2004.
Forfatter, foredragsholder, konsulent, fra 1991.
Jord- og betonarbejder, fra 1973 til 1976.
Arbejdsdreng, skibskok, fra 1970 til 1972.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 10:04

Ud fra hans eget oplyste har han haft sammenlagt 6 års arbejde i de 57 år han har forpestet Jorden. Kanonbaggrund for at sidde i folketinget og lovgive for os andre. Han ved virkelig, hvad der sker i det rigtige liv. I øvrigt mangler der omkring 15 år, fra 1976 - 1991, i hans kronologiske CV. Men det er nok noget der ikke skal frem i lyset.

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 10:10

Tak for svaret LuffeA. Nå jeg lukker. Skulle bare lige lufte min glæde. Vil ikke risikere der kommer nogen og smider malurt i bægeret. Ud med det møgdyr Grrrr

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-01-11 10:10

Uanset holdninger til de enkelte politikere, siger de allesammen et og gør noget andet

"Ole Sohn fortalte, at han var helt enig i, at personskatterne var for høje - men som han sagde: "Det vinder man jo ikke valg på at sige".

Ingen af de forsamlede kan da have været i t tvivl om, at det var en personlig holdning, ikke partilinien.

Som det kan ses her, sagde Løkke så sent som i oktober 10, mindre end tre måneder før nytårstalen, at han stod fast på efterlønnen, mens han allerede måneden før havde igangsat arbejdet med at forringe ordningen.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/10/06/204232.htm

Der er ikke nogen, der har noget at lade hinanden høre i det spil, måske engang i mellem med undtagelse af de helt små partier, der alligevel ikke har nogen indflydelse, og derfor kan sige lige hvad de mener!

Man kan altid diskutere stilkarakteren, men den giver vi nok alle mest ud fra vores sym- og antipatier

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-01-11 10:12

BT!!!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-01-11 10:17

Citat
I øvrigt mangler der omkring 15 år, fra 1976 - 1991

Da har han været på kursus i Moskva.

Citat
Kanonbaggrund for at sidde i folketinget og lovgive for os andre.

Jeg tror nu ikke Helle Thorning har bedre forudsætninger,som statsminister.
På den anden side: De nuværende,virker heller ikke særlig overbevisende.

Så jeg er lidt på "herrens mark",ved et kommende valg.Bruger nok rafle-bægeret.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-01-11 10:27

Skal man tro på Løkkes CV

http://www.ft.dk/Folketinget/Medlemmer/findMedlem/VLALR.aspx

har han i en ikke-angivet periode været "selvstændig konsulent" ellers er det politik, om det gør ham særligt egnet til jobbet er der ikke meget der tyder på!

Han bliver sikkert det der kaldes en kineser, et knald, så er det slut!

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 11:21

Mosebaek. Enig....aner ikke hvem eller hvad jeg skal stemme. Tror jeg bruger Kim Larsen modellen. Henter min stemmeseddel og holder den op over hovedet mens jeg går til kassen, hvor den skal afleveres, mens jeg højlydt siger: "Desværre har ingen af de opstillede partier / kandidater min tillid, så jeg må stemme blankt".

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 11:31

Eller måske skal man næste gang for at være fuldkommen useriøs stemme på den kønneste kandidat

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 11:56

Så lige omtalte Ole Sohn i TV avisen. Du godeste, hvor han dog snakker udenom og hvis man rettede en løgnedetektor mod ham fra Australien, ville den snurre 4 gange rundt og i bøjede neonrør spytte ud at den idiot er patologisk løgner.