/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Call of Duty Black OPS
Fra : goebbels
Vist : 629 gange
500 point
Dato : 25-01-11 23:49

Når man i single player kommer til en bane der er for svær og trykker lower level i menuen. Hvordan vælger man så den oprindelige sværdhedsgrad når man er kommet videre?

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 26-01-11 00:48

Prøve at gøre det modsatte?

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 250 point
Dato : 27-01-11 12:50

Pointen i hele spillet er at man teoretisk set bliver en bedre spiller med tiden når man kommer igennem banerne.

Derfor når der kommer en bane der er ekstra svær så har de altså ment at man burde have kunnet klare den på den sværhedsgrad man har fulgt spillet igennem.

Dermed mener de altså også at hvis dette ikke er sagen så bedømmer de en til ikke at kunne følge med fremover på samme niveau.

Så derfor kan du altså ikke hæve sværhedsgraden på noget tidspunkt, altid kun sænke den.

Godkendelse af svar
Fra : goebbels

Dato : 07-03-11 10:21

Tak for svaret ME.alexander.